Кількість
|
Вартість
|
||
|
Обладнання для очищення систем упорскування автомобілів - Liqui Moly JetCleanTronic
Чисті двигуни бігають швидше! Нерівномірна робота двигуна, перебої запалювання, високе споживання палива, ОГ. Ці проблеми відомі. Їх причини – це найчастіше забруднення та відкладення у паливній та впускній системі, на форсунках та в камері згоряння. Jet Clean Tronic – це чудовий засіб для вирішення проблем двигунів! Liqui Moly JetCleanTronic – багатофункціональний апарат для відновлення експлуатаційних характеристик двигунів та паливних систем автомобілів.
Автоматичний пристрій для професійного очищення та профілактичного обслуговування бензинових та дизельних систем упорскування палива
Застосування
- Очищає всю паливну систему – від бака до камери згоряння
- Розчиняє та видаляє стійкі забруднення
- Розчиняє міцно пригорілі частинки у форсунках
- Очищає впуск повітря, дросельну заслінку та AGR-клапан
- Відсмоктує забруднене паливо з паливного бака
- Очищає / фільтрує паливо та відокремлює воду
- Jet Clean Tronic Дуже простий у застосуванні!
Переваги
- Прості органи управління
- Великий дисплей
- Логічна підтримка користувача з таймером і звуковим сигналом
- Можна вибирати різні мови
- Автоматична зупинка в кінці програми або при несправності
- Вбудований мікрофон стежить за роботою двигуна
- Електронне налаштування форсунок
- Стійка з ящиками для інструментів
- Покращує показники складу відпрацьованих газів (CO; HC...)
- Вирішує проблему при поганому холодному старті, при нерівномірному холостому ході, при зниженні потужності та великій витраті палива
- Промивання за допомогою використання комплексної суміші або впорскування
- Відсмоктує частинки зі зворотного боку фільтра форсунки
- Для всіх типів двигунів: карбюраторних та впорскувальних
Лікування для дизеля
- Зменшує викид чорного диму та частинок сажі
- Оптимізує запалення та потужність
- Промиває всю паливну систему, насос, форсунки.
- Розчиняє та видаляє стійкі відкладення
- Запобігає пошкодженню голок форсунки
- Для всіх дизельних двигунів з традиційним та безпосереднім упорскуванням
Додаткові функції
- Відсмоктування палива з бака, наприклад, при помилковій заправці
- Фільтрування палива
- Відділення води
Технічні дані
Напруга: 12 В
Тиск: стандарт 5,0 Бар, макс. 5,8 Бар
Регулятор тиску: крок по 0,1 Бар
Манометр:
- Надлишковий тиск: 1 -10 Бар;
- Вакуум: 1,0 Бар
Електр. насос: 12 В, Редуктор насоса з нерж. стали
Баки: 2 баки по 1,8 л (з датчиками) для бензинових та дизельних спецрідин.
Фільтр: 3 фільтруючі елементи у прозорому скляному корпусі: для контурів – бензинового/дизельного/всмоктувального
Під'єднання: циркуляція / рециркуляція / всмоктування
Робоча напруга 12V;
Робочий тиск 6атм;
Насос з редуктором з нерж.сталі на 12V;
Три сполучні шланги, стійкі до палива та розчинників 2м;
Набір перехідників для підключення апарата до паливної системи;
Вага 54кг;
Розміри 590х440х1115мм
Властивості
Хочете підняти потужність двигуна, зменшити витрату палива та покращити динаміку? Та ще й обійтися без перебирання двигуна? До того ж пробіг вашого авто понад 100 тисяч кілометрів? Є спосіб... На перший погляд це виглядає якоюсь казкою, але всього за півтори години до примудреного пробігом старцю може повернутися жвавість і буйна вдача щойно купленого чотириколісного скакуна. І треба лише заїхати на станцію техобслуговування і промити паливну систему. Різницю буде відчутно відразу. Адже смоли та відкладення накопичуються у паливній системі з моменту першого запуску двигуна, а до пробігу 15-20 тисяч кілометрів починають сильно впливати на роботу двигуна. Погіршення відбувається плавно і практично непомітно, але згодом виявляєш, що і паливний бак став осушуватись швидше, і завантажені «КРАЗи» при старті зі світлофора тебе вже обходять, і двигун перестав адекватно реагувати на втоплену в підлогу педаль газу. Особливо явно проявляється все перераховане вище в автомобілях з упорсковою системою живлення.