Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 9:00-18:00

0
Мій кошик
Опис

Присадка для збільшення октанового числа - Liqui Moly Octane Plus

Об'єм - 150мл

Засіб збільшення октанового числа бензину. Octane Plus підвищує даний параметр на 2-5,5 одиниць залежно від якості палива, що модифікується. Спеціальні каталітичні добавки запобігають детонації та забезпечують оптимальне згоряння палива. Безпечно для свічок запалювання та навколишнього середовища. Дозволяє нівелювати низьку якість палива під час його заливання на неперевірених АЗС. Рекомендується завжди мати при поїздках на далекі дистанції або в подорожах на автомобілі.

Завдяки підвищенню робочих характеристик палива запобігає пошкодженню двигуна в результаті детонаційного згоряння. Підвищення октанового числа забезпечує зниження витрат палива.

Самозмішувана комбінація активних речовин розроблена відповідно до сучасного рівня технологій присадок і палива. Можливість універсального застосування та підвищення октанового числа палива.

Властивості

Присадка для збільшення октанового числа бензину на 2-5,5 одиниць (залежно від якості бензину, що використовується). Запобігає детонації у двигуні, підвищує його потужність і прийомистість. Застосування присадки є безпечним для каталітичного нейтралізатора вихлопних газів. Не надає шкідливого впливу на свічки та довкілля. Рекомендується використовувати при заправках на неперевірених АЗС.

  • Збільшення октанового числа до 5,5 одиниць
  • Підвищення якості палива
  • Не завдає шкідливого впливу на свічки та каталізатор
  • Запобігає появі детонації

Використання засобу підвищення октанового числа бензину Liqui Moly Octane Plus дозволяє легко і надійно убезпечити двигун і паливну систему від можливих наслідків використання неякісного палива. Незамінний засіб під час подорожей.

Сфера використання

Для підвищення октанового числа бензину.

Застосування

Додати присадку в потрібній кількості в бак перед заправкою. 150 мл присадки застосовується для 50 л бензину.

Залити Лікві Молі Октан Плюс у бак, потім заправити паливом, змішування відбудеться самостійно.

Вказівка: Не зберігайте продукт протягом тривалого часу при температурі > 39 °C!

Дозування

  35-70 літрів 70-90 літрів 90-110 літрів 110- 130 літрів
Кількість упаковок присадки на об'єм паливного бака 1 1.5 2 2.5

 

Одним із авторитетних автомобільних видань було проведено незалежну експертизу присадок для палива, що підвищують октанове число бензинів, так званих «Октан-коректорів». Метою випробувань було з'ясування впливу присадок на різні види бензину, визначення можливих побічних ефектів у разі переливу або недоливу присадки, а також наявність металовмісних відкладень після їх використання. У тесті брало участь 12 різних виробників присадок із Німеччини, Франції, США та РФії. Засобу OCTANE PLUS від LIQUI MOLY за результатами експертизи надано 1-е місце!

Біле сухе і червоне напівсолодке

Детонація - це кілер для двигуна: б'є точно, сильно і без будь-якої жалю до поршнів і клапанів. А якщо прохопити із нею кілометрів двісті? Жодне найрозумніше уприскування з комп'ютерами не врятує – реальний діапазон корекції запалювання за сигналами датчиків детонації завжди обмежений. Яка вже там рибалка – терміново шукаємо присадку! 12 красивих пляшечок, що продаються як «Октан-коректор» (або щось подібне). Їх, як завжди, ми закупили у великих столичних автомагазинах. Читання інструкції до присадок вимагає особливого емоційного стану – тут уже не в бензобак, а чарочку собі захочеться налити. На який, наприклад, бензин розраховані рекомендовані концентрації присадок? Невідомо! Як бути, якщо не знаєш точно скільки палива в баку? Не зрозуміло! Чи небезпечне передозування? А пес її знає. Чи не вдарять ці присадки по свічках та датчиках, чи не дадуть якихось небажаних відкладень? Мовчання! Що буде, якщо бензин із присадкою залишити у нерухомій машині на пару тижнів? Важко сказати. Гаразд, перевіримо все самі. Коли октан-коректори розлили склянками, обстановка відразу нагадала дегустацію вин. Які кольори – від кристальної прозорості добре очищеної горілки до насиченого яскраво-рубінового! "Ікебану" рішуче псував тільки запах - віддавало і гасом, і якимось мерзотним спиртом, і ще чимось дуже неапетитним. Відзначимо відразу, що «дегустатори» додатково змішали кожну присадку з бензином, щоб переконатися, чи відбувається розшарування. За два тижні перевірили – все нормально. Тож які ж рекомендуються концентрації? Розкид - божевільний: від сотих часток відсотка у Hi-Gear c ER до майже відсотка у Gunk. Це, як і різні кольори, звичайно ж, пояснюється відмінностями у методах підвищення октанового числа, про які ми писали раніше. 

Недолив, чи перелив?

Спробуємо відповісти на свої ж питання – як впливають октан-коректори на різні бензини і що станеться, якщо недолити чи перелити зілля? Випробування проводили на двох «відстійних» бензинах – А-95, у якого ОЧІ не дотягувало навіть до 94, а також на А-92 – з ОЧІ аж 87. Заради справедливості зазначимо, що такі вдалося знайти лише далеко за містом. Потім підготували по три проби бензинів – з половинною, подвоєною та з тією самою, рекомендованою концентрацією препарату. І – відразу на установку (УІТ): для кожної проби визначили як дослідницьке, так і моторне октанове число. 

Як самопочуття?

Ефективність роботи коректорів виявилася неоднаковою для різних палив. Для бензину А-95 успіхи навіть найпросунутіших препаратів обмежилися десятими частками приросту ОЧ. А ось для поганого А-92, більше скидається на «бодягу з прямогонки», ефективність при додаванні деяких складів різко зросла - аж до декількох одиниць! Це більш-менш зрозуміло: погане покращувати простіше - з подібним стикаються всі фахівці, які займаються хімізацією палив. Залежно від концентрації присадки поділилися на три групи. Для першої характерне зростання ефективності роботи зі збільшенням концентрації. Це типово, зокрема, так званого сумішевого принципу октанопідвищення, коли базовий бензин заважають з високооктановим вуглеводневим компонентом. Втім, і метали у певному діапазоні концентрацій поводяться так само. А ось у другої групи спостерігається певний оптимум вмісту присадки, за якого її ефективність максимальна. А передозування обертається зниженням октанового числа! Така поведінка, схожа на насичення, характерна для високих концентрацій металовмісних антидетонаторів. Присадки третьої групи (в основному тих, в інструкціях яких вказані дуже малі концентрації) практично нічого не дали! Що ж, хімію не обдуриш: на сотих частках відсотка можуть працювати лише метали, а скоріше навіть – заборонений у всьому світі тетраетилсвинець! У підкапотній хімії для таких складів є окремий термін – «кондиціонери палива». Вони дещо покращують його моторні властивості – швидкість згоряння, наприклад, але не мають вираженої октанопідвищуючої дії у загальноприйнятому понятті. Але це показала модельна установка, а що скаже натурний двигун?

Перевірка на дорогах

Заливаємо «нехороший» А-92 з рекомендованим вмістом кожного октан-коректора в бак реального двигуна. Завдання – подивитися, наскільки зрушить поріг детонації на різних обертах. Зрозуміло, що для кожного двигуна цей поріг індивідуальний, але для порівняння препаратів такі результати цілком показові. Крім того, оскільки багато складів "запідозрені" у використанні металів, треба оцінити відкладення після їх використання. Тому кожен експеримент проводився на новому комплекті свічок.

Цікаво, що живий мотор виявився «добрішим» екзаменатором, ніж УІТ! В принципі, це зрозуміло: адже на детонацію впливає не лише октанове число, а й, наприклад, швидкість згоряння. І якщо коректор здатний підвищити цю швидкість, поріг детонації також зрушується. Крім того, відомо, що температури камери згоряння залежать від кількості відкладень і нагару на стінках. А майже всі препарати, судячи з реклами, мають також миючий ефект! Відкладення видаляються – поріг детонації зміщується до зони вищих навантажень. Металовмісні відкладення вдалося виявити принаймні в половині присадок. Кольори – дуже різні: від яскраво-червоних після «Астрохіму» до світлих сірувато-коричневих після Hi-Gear Super Octan Corrector та Luqui Moly. Погано це чи добре? Однозначно – погано. Але на практиці це означає, що треба суворо стежити за концентрацією цих присадок та не використовувати їх постійно. Це сильнодіючі ліки: наш досвід показав, що саме вони найбільш ефективно рятують мотор від детонації. А ось інша група препаратів, яка не дає відкладень, ефективність має дещо меншу. Проте безпечно! Вони – як гомеопатія чи вітаміни для мотора.

Чим вище місце, тим, природно, більше користі від октан-коректора. Місця присвоєно згідно з результатами вимірювання ОЧІ та ОЧМ, а також ДОЧ – за кожним виміром виставляли п'ятибальні проміжні оцінки, які потім підсумовували.

Liqui Moly Octane Plus, 0.15л

Артикул 3954
В наявності
324 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Об'єм, літрів
Доступні варіанти
Швидке замовлення
Характеристики
Країна виробництва Німеччина
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Самовивіз з нашого магазину — БЕЗКОШТОВНО
  • Новою Поштою по Україні — 50 грн., понад 1200 грн. — БЕЗКОШТОВНО
  • Кур'єром по Києву — 70 грн., понад 1200 грн. — БЕЗКОШТОВНО

Більше інформації про доставку

  • Готівкою — кур'єру при отриманні товару (без комісії)
  • Післяплатою — при отриманні товару у відділенні Нової Пошти (без комісії)
  • Картою Visa / Master Card через банківський термінал — у нас в магазині (без комісії)
  • Готівкою — при розрахунку у нас в магазині (без комісії)
  • Перерахуванням на картку ПриватБанку / монобанк (без комісії)
  • Оплата на ТОВ (з ПДВ)
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Абсолютна гарантія якості. Виключно оригінальна продукція від офіційних і перевірених постачальників.

Наш магазин працює з 2010 року. За десятиліття роботи у нас склалася бездоганна репутація.

Більше 47 000 Клієнтів з усіх куточків України довіряють нам свій автопарк вартістю близько $1 000 000 000 (ОДНОГО МІЛЬЯРДИ ДОЛАРІВ!!!). Ми завжди виправдовуємо довіру наших Клієнтів.

Вгору