807 грн
|
|
807 грн
|
платежі
по 404 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
Liqui Moly DOPPELKUPPLUNGSGETRIEBE-OL 8100 (DSG) - для роботизованих коробок з подвійним зчепленням (DSG). Високоякісний змащувальний матеріал на базі НС та повністю синтетичних компонентів. Завдяки використанню високоякісного модифікатора в'язкості, сучасних антизносних присадок та антифрикційних компонентів зі стабільними характеристиками досягнуто високої продуктивності масла при роботі в механізмах зчеплення. Високотехнологічна олива 8100 розроблена спеціально для якісного виконання всіх функцій коробок передач з подвійним зчепленням: швидке включення/вимкнення фрикційних муфт, змащування шестерень та синхронізаторів, оптимальна робота гідравлічних сервоприводів.
Спеціально для використання в роботизованих коробках передач із подвійним зчепленням (DSG) автомобілів Audi та VW Group. Зокрема, підходить і для КПП з подвійним зчепленням, які мають загальний масляний картер для зчеплення, синхронізації, набору шестерень і гідравлічного управління. Використовувати відповідно до розпоряджень виробника транспортного засобу.
LIQUI MOLY рекомендує цей продукт додатково для транспортних засобів або агрегатів, для яких потрібні такі специфікації або номери оригінальних запасних частин:
Давайте для початку розберемося, що таке DSG? Direct Shift Gearbox це коробка передач із синхронізованим перемиканням, так би мовити гібрид механічної та автоматичної коробки передач. Іноді її ще називають преселективною коробкою передач. Основна особливість даних коробок у тому, що вони мають п'ять валів, а не два і не три як звичайно, які разом із шестернями та двома зчепленнями утворюють двоконтурний механізм передачі моменту, що крутить. На відміну від звичайної МКПП, DSG парні і непарні передачі знаходяться на різних валах. Як це можливо? У цьому і є головна «фішка» цих коробок: зовнішній вал у них порожнистий, що дозволяє розмістити в ньому внутрішній вал. Зовнішній порожнистий вал відповідає за парні передачі, а внутрішній за не парні. При цьому кожен із валів має своє зчеплення. Коли одне зчеплення замкнуте і ввімкнено одну передачу, в той же час шестерні іншої передачі вже знаходяться в зачепленні і чекають моменту перемикання. Отримавши команду від панелі керування мехатронік, механізм миттєво розмикає перше зчеплення і включає друге, в той же час включаючи іншу передачу.
Тому автомобілі з коробками DSG також швидко набирають швидкість і розвивають таку ж максималку, як і автомобілі з механічними коробками, при цьому перемикання передач відбувається так само швидко і непомітно, як в автоматичних коробках передач. Саме завдяки цим особливостям ці коробки вже давно використовують у спорті. Більше того, дана технологія не тільки перевершує решту всіх трансмісій по динаміці розгону, а й дозволяє витрачати значно менше палива, так як ККД даних трансмісій наближається до 95%, перемикаючи передачі практично без втрат. Наприклад, Golf R32 з DSG розганяється від 0 до 100 км/годину за 6,4 сек., а зі звичайною механікою за 6,6 сек. При цьому Golf R32 із DSG на 100 км пробігу в середньому витрачає на 1,3 л палива менше, ніж Golf R32 із МКПП.
Перші 6-ступінчасті DSG були запущені у виробництво ще на початку 21-го століття, так у 2003 році вони вже встановлювалися VAG'ом на Audi об'ємом від 1.6 до 3.2 л, і на безліч моделей Volkswagen, Seat і Skoda.
Наступним поколінням стали 7-ступінчасті трансмісії DSG. Спочатку вони розраховувались на трохи менший обертаючий момент, до 250 Nm. Пізніше були розроблені наступні покоління більш продуктивних 7-ступінчастих коробок, аж до коробок для більш важких автомобілів, які розраховані на високий обертаючий момент - до 600 Nm. Визначними ці коробки робить сухе, гідравлічно кероване зчеплення. Ця конструкція дозволила значно зменшити кількість необхідної трансмісійної оливи. Тут олива використовується тільки для змащування шестерень та підшипників, і не використовується для охолодження зчеплення. В результаті більш високий ККД коробки та знижена витрата палива. Об'єммастила в коробці DSG 7 всього 1,7 л.
Важливим фактом є те, що під час роботи DSG мехатронік дуже нагрівається. Через що масло піддається дуже сильним термальним навантаженням це накладає на масло, що застосовується в даних агрегатах, досить велику відповідальність. Саме тому для DSG необхідне застосування спеціальних мастильних матеріалів.
Більше того, механізм даних коробок значно відрізняється від усім звичного автомата і вимагає особливо відповідальної експлуатації. Невеликі ривки, що передують перемиканню передач, зазвичай викликані несправністю мехатроніка. Через перегрівання зчеплення піддається підвищеному зносу і внаслідок перемикання вже не відбувається так плавно. Іноді цю проблему вдається вирішити і без здійснення розбирання пристрою або його заміни, але найчастіше автовласника чекає дорогий ремонт чи заміна вузла. Для того щоб запобігти подібним проблемам, рекомендується застосовувати масло, що відповідає вимогам автовиробника і змінювати його через кожні 60 тис. км.
В даний момент коробки з подвійним зчепленням встановлюють:
Як ми бачимо, будучи екзотичним років десять тому, сьогодні механізм дводискового зчеплення стає все більш поширеним і звичайні автоматичні трансмісійні оливи для нього не підходять. Тому компанія LIQUI MOLY розробила нову оливу спеціально для коробок DSG – Dual Clutch Transmission Oil 8100. Цей високоефективний мастильний матеріал у будь-яких умовах експлуатації демонструє стабільні характеристики. Будучи синтетичним маслом, Dual Clutch Transmission Oil 8100 відрізняється високою стійкістю до екстремальних температур і старіння, і забезпечує нижчу температуру оливи в порівнянні зі звичайними оливами. Це дуже важливо саме тому, що мастильні матеріали в коробках DSG повинні працювати на повну потужність. Необхідно гарантувати постійне змащування, міцність на зсув та надійний захист від зносу компонентів трансмісії та прокладок, відведення тепла при нагріванні, захист від корозії та відповідність додаткових вимог.
Для належного функціонування масло Liqui Moly Dual Clutch Transmission Oil 8100 не рекомендується змішувати з іншими оливами інших специфікацій. Продукт слід використовувати лише відповідно до інструкцій виробника. На відміну від інших пляшок трансмісійних масел LIQUI MOLY, Dual Clutch Transmission Oil 8100 не має кришки з висувним носиком, тому що для його заливання потрібні спеціальні інструменти.
Застосування | DSG |
---|---|
допуски vw | G 052 182, G 052 529, G 052 536, G 055 529, G 055 536 |
допуски mercedes | 236.21, 236.24 |
допуски bmw | 83 22 0 440 214, 83 22 2 147 477, 83 22 2 148 578, 83 22 2 148 579, 83 22 2 167 666, DCTF-1, DCTF-1+, MTF LT-5 |
допуски ford | WSS-M2C936-A, WSS M2C218-A |
допуски land rover | GX73-M1R564-AA |
допуски jaguar | GX73-M1R564-AA |
допуски volvo | 1161838, 1161839 |
допуски zf | ZF TE-ML 11 |
допуски mitsubishi | SSTF-I |
індекс в'язкості | 174 |
в'язкість при 40°c, мм²/с | 33 |
в'язкість при 100°c, мм²/с | 6.9 |
щільність при 15°c | 0.845 |
температура застигання, °c | -48 |
температура спалаху, °c | 200 |
oem porsche | 999.917.080.00 |
Країна виробництва | Німеччина |
Абсолютна гарантія якості. Виключно оригінальна продукція від офіційних і перевірених постачальників.
Наш магазин працює з 2010 року. За десятиліття роботи у нас склалася бездоганна репутація.
Більше 47 000 Клієнтів з усіх куточків України довіряють нам свій автопарк вартістю близько $1 000 000 000 (ОДНОГО МІЛЬЯРДИ ДОЛАРІВ!!!). Ми завжди виправдовуємо довіру наших Клієнтів.