Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 9:00-18:00

0
Мій кошик
Опис

НС-синтетичне трансмісійне масло для DSG Liqui Moly Dual Clutch Transmission Oil 8100

Liqui Moly DOPPELKUPPLUNGSGETRIEBE-OL 8100 (DSG) - для роботизованих коробок з подвійним зчепленням (DSG). Високоякісний змащувальний матеріал на базі НС та повністю синтетичних компонентів. Завдяки використанню високоякісного модифікатора в'язкості, сучасних антизносних присадок та антифрикційних компонентів зі стабільними характеристиками досягнуто високої продуктивності масла при роботі в механізмах зчеплення. Високотехнологічна олива 8100 розроблена спеціально для якісного виконання всіх функцій коробок передач з подвійним зчепленням: швидке включення/вимкнення фрикційних муфт, змащування шестерень та синхронізаторів, оптимальна робота гідравлічних сервоприводів.

Як застосовувати

Спеціально для використання в роботизованих коробках передач із подвійним зчепленням (DSG) автомобілів Audi та VW Group. Зокрема, підходить і для КПП з подвійним зчепленням, які мають загальний масляний картер для зчеплення, синхронізації, набору шестерень і гідравлічного управління. Використовувати відповідно до розпоряджень виробника транспортного засобу.

Властивості

  • Оптимальна стабільність до старіння
  • Відмінний захист від зносу
  • Відмінна стійкість до оксидації
  • Дуже хороші низькотемпературні властивості
  • Чудова стабільність
  • Хороші в'язкісно-температурні властивості

Соответствия и допуски

LIQUI MOLY рекомендує цей продукт додатково для транспортних засобів або агрегатів, для яких потрібні такі специфікації або номери оригінальних запасних частин:

  • BMW 83 22 0 440 214
  • BMW 83 22 2 147 477
  • BMW 83 22 2 148 578
  • BMW 83 22 2 148 579
  • BMW 83 22 2 167 666
  • BMW DCTF-1
  • BMW DCTF-1+
  • BMW MTF LT-5
  • Chrysler
  • Ford WSS-M2C 218-A
  • Ford WSS-M2C 936-A
  • Jaguar / Land Rover GX73-M1R564-AA
  • MB 236.21
  • MB 236.24
  • Mitsubishi MZ320065 Dia-Queen SSTF-I
  • Peugeot Citroen (PSA) 9734.S2
  • Porsche 999.917.080.00
  • Volvo 1161838
  • Volvo 1161839
  • VW G 052 182
  • VW G 052 529
  • VW G 052 536
  • VW G 055 529
  • VW G 055 536
  • ZF TE-ML 11

Інформація про DSG

Давайте для початку розберемося, що таке DSG? Direct Shift Gearbox це коробка передач із синхронізованим перемиканням, так би мовити гібрид механічної та автоматичної коробки передач. Іноді її ще називають преселективною коробкою передач. Основна особливість даних коробок у тому, що вони мають п'ять валів, а не два і не три як звичайно, які разом із шестернями та двома зчепленнями утворюють двоконтурний механізм передачі моменту, що крутить. На відміну від звичайної МКПП, DSG парні і непарні передачі знаходяться на різних валах. Як це можливо? У цьому і є головна «фішка» цих коробок: зовнішній вал у них порожнистий, що дозволяє розмістити в ньому внутрішній вал. Зовнішній порожнистий вал відповідає за парні передачі, а внутрішній за не парні. При цьому кожен із валів має своє зчеплення. Коли одне зчеплення замкнуте і ввімкнено одну передачу, в той же час шестерні іншої передачі вже знаходяться в зачепленні і чекають моменту перемикання. Отримавши команду від панелі керування мехатронік, механізм миттєво розмикає перше зчеплення і включає друге, в той же час включаючи іншу передачу.

Тому автомобілі з коробками DSG також швидко набирають швидкість і розвивають таку ж максималку, як і автомобілі з механічними коробками, при цьому перемикання передач відбувається так само швидко і непомітно, як в автоматичних коробках передач. Саме завдяки цим особливостям ці коробки вже давно використовують у спорті. Більше того, дана технологія не тільки перевершує решту всіх трансмісій по динаміці розгону, а й дозволяє витрачати значно менше палива, так як ККД даних трансмісій наближається до 95%, перемикаючи передачі практично без втрат. Наприклад, Golf R32 з DSG розганяється від 0 до 100 км/годину за 6,4 сек., а зі звичайною механікою за 6,6 сек. При цьому Golf R32 із DSG на 100 км пробігу в середньому витрачає на 1,3 л палива менше, ніж Golf R32 із МКПП.

Перші 6-ступінчасті DSG були запущені у виробництво ще на початку 21-го століття, так у 2003 році вони вже встановлювалися VAG'ом на Audi об'ємом від 1.6 до 3.2 л, і на безліч моделей Volkswagen, Seat і Skoda.

Наступним поколінням стали 7-ступінчасті трансмісії DSG. Спочатку вони розраховувались на трохи менший обертаючий момент, до 250 Nm. Пізніше були розроблені наступні покоління більш продуктивних 7-ступінчастих коробок, аж до коробок для більш важких автомобілів, які розраховані на високий обертаючий момент - до 600 Nm. Визначними ці коробки робить сухе, гідравлічно кероване зчеплення. Ця конструкція дозволила значно зменшити кількість необхідної трансмісійної оливи. Тут олива використовується тільки для змащування шестерень та підшипників, і не використовується для охолодження зчеплення. В результаті більш високий ККД коробки та знижена витрата палива. Об'єммастила в коробці DSG 7 всього 1,7 л.

Важливим фактом є те, що під час роботи DSG мехатронік дуже нагрівається. Через що масло піддається дуже сильним термальним навантаженням це накладає на масло, що застосовується в даних агрегатах, досить велику відповідальність. Саме тому для DSG необхідне застосування спеціальних мастильних матеріалів.

Більше того, механізм даних коробок значно відрізняється від усім звичного автомата і вимагає особливо відповідальної експлуатації. Невеликі ривки, що передують перемиканню передач, зазвичай викликані несправністю мехатроніка. Через перегрівання зчеплення піддається підвищеному зносу і внаслідок перемикання вже не відбувається так плавно. Іноді цю проблему вдається вирішити і без здійснення розбирання пристрою або його заміни, але найчастіше автовласника чекає дорогий ремонт чи заміна вузла. Для того щоб запобігти подібним проблемам, рекомендується застосовувати масло, що відповідає вимогам автовиробника і змінювати його через кожні 60 тис. км.

В даний момент коробки з подвійним зчепленням встановлюють:

  • Audi коробка S-Tronic, виробництва Borg Warner, встановлюється на моделі А3, А4, А5, Q5, TT, R8.
  • Powershift виробництва Getrag у Volvo ставиться на C30, S40, S60 і V50.
  • У Nissan трансмісії DSG, також виробництва Getrag встановлюються на GT-R.
  • Porsche на всі моделі зараз ставить коробки PDK, які виробляє ZF.
  • Виробником преселективних коробок DSG для Seat, Volkswagen, Skoda є Borg Warner і встановлюються вони на Ibiza, Golf, Passat, Jetta, Scirocco, Sharan, Touran, Т5, Yeti, Oktavia і Superb.
  • Французи Peugeot і Citroen встановлюють коробки DCG виробництва Getrag на C-Crosser і 4007. А також Ford ставить на Kuga, Mondeo, С-Max, S-Max і Galaxy коробки Powershift виробництва Getrag.

Як ми бачимо, будучи екзотичним років десять тому, сьогодні механізм дводискового зчеплення стає все більш поширеним і звичайні автоматичні трансмісійні оливи для нього не підходять. Тому компанія LIQUI MOLY розробила нову оливу спеціально для коробок DSG – Dual Clutch Transmission Oil 8100. Цей високоефективний мастильний матеріал у будь-яких умовах експлуатації демонструє стабільні характеристики. Будучи синтетичним маслом, Dual Clutch Transmission Oil 8100 відрізняється високою стійкістю до екстремальних температур і старіння, і забезпечує нижчу температуру оливи в порівнянні зі звичайними оливами. Це дуже важливо саме тому, що мастильні матеріали в коробках DSG повинні працювати на повну потужність. Необхідно гарантувати постійне змащування, міцність на зсув та надійний захист від зносу компонентів трансмісії та прокладок, відведення тепла при нагріванні, захист від корозії та відповідність додаткових вимог.

Для належного функціонування масло Liqui Moly Dual Clutch Transmission Oil 8100 не рекомендується змішувати з іншими оливами інших специфікацій. Продукт слід використовувати лише відповідно до інструкцій виробника. На відміну від інших пляшок трансмісійних масел LIQUI MOLY, Dual Clutch Transmission Oil 8100 не має кришки з висувним носиком, тому що для його заливання потрібні спеціальні інструменти.

Liqui Moly Dual Clutch Transmission Oil 8100 (DSG), 1л

Артикул 3640
В наявності
807 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Об'єм, літрів
Доступні варіанти
Швидке замовлення
Характеристики
Застосування DSG
допуски vw G 052 182, G 052 529, G 052 536, G 055 529, G 055 536
допуски mercedes 236.21, 236.24
допуски bmw 83 22 0 440 214, 83 22 2 147 477, 83 22 2 148 578, 83 22 2 148 579, 83 22 2 167 666, DCTF-1, DCTF-1+, MTF LT-5
допуски ford WSS-M2C936-A, WSS M2C218-A
допуски land rover GX73-M1R564-AA
допуски jaguar GX73-M1R564-AA
допуски volvo 1161838, 1161839
допуски zf ZF TE-ML 11
допуски mitsubishi SSTF-I
індекс в'язкості 174
в'язкість при 40°c, мм²/с 33
в'язкість при 100°c, мм²/с 6.9
щільність при 15°c 0.845
температура застигання, °c -48
температура спалаху, °c 200
oem porsche 999.917.080.00
Країна виробництва Німеччина
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Самовивіз з нашого магазину — БЕЗКОШТОВНО
  • Новою Поштою по Україні — 50 грн., понад 1200 грн. — БЕЗКОШТОВНО
  • Кур'єром по Києву — 70 грн., понад 1200 грн. — БЕЗКОШТОВНО

Більше інформації про доставку

  • Готівкою — кур'єру при отриманні товару (без комісії)
  • Післяплатою — при отриманні товару у відділенні Нової Пошти (без комісії)
  • Картою Visa / Master Card через банківський термінал — у нас в магазині (без комісії)
  • Готівкою — при розрахунку у нас в магазині (без комісії)
  • Перерахуванням на картку ПриватБанку / монобанк (без комісії)
  • Оплата на ТОВ (з ПДВ)
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Абсолютна гарантія якості. Виключно оригінальна продукція від офіційних і перевірених постачальників.

Наш магазин працює з 2010 року. За десятиліття роботи у нас склалася бездоганна репутація.

Більше 47 000 Клієнтів з усіх куточків України довіряють нам свій автопарк вартістю близько $1 000 000 000 (ОДНОГО МІЛЬЯРДИ ДОЛАРІВ!!!). Ми завжди виправдовуємо довіру наших Клієнтів.

Вгору