Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 9:00-18:00

0
Мій кошик
Опис

Спеціальне HC-синтетичне моторне масло для Opel, Chevrolet / GM

Liqui Moly слідує тенденціям розвитку моторних масел і розробляє нові, сучасні інноваційні продукти. Одним з таких продуктів і є моторне масло LIQUI MOLY Special Tec DX1 5W-30, яка призначена в першу чергу для заливки в двигуни автомобілів виробництва концерну GM, а також OPEL де необхідно використовувати моторне масло з новою специфікацією GM dexos1™ Gen 3. Дане масло також рекомендовано до заливання в двигуни інших автовиробників, мотори яких оснащені турбонаддувом, безпосереднім упорскуванням, або у випадках коли дані технології використовуються одночасно.

LIQUI MOLY Special Tec DX1 5W-30 - сучасна НС-синтетична моторна олива. Оптимізує витрати палива. Забезпечує відмінний холодний пуск, оптимальний захист від зносу і чудову чистоту двигуна. Інноваційна технологія присадок, що запобігає Low Speed ​​Pre-Ignition (LSPI) мінімізує «гаряче запалювання», яке забезпечує тривалий термін служби двигуна. Ідеально підходить для збільшених міжсервісних інтервалів та під високі вимоги автовиробників.

НС-синтетична базова основа в поєднанні з найсучаснішими присадками забезпечує:

  • Найвищі показники чистоти двигуна
  • Швидке надходження масла до деталей двигуна за низьких температур
  • Дуже високий захист від зносу та надійність змащування
  • Дуже низькі втрати масла на випаровування
  • Економія палива та зниження шкідливих викидів
  • Перевірено на турбованих двигунах та каталізаторі
  • Стійкість до високих температур

Моторне масло Special Tec DX1 5W-30 відповідає спеціальним вимогам GM, OPEL та інших виробників, тому його використання дозволяє зберегти всі гарантійні умови при проходженні ТО відповідних автомобілів. Підтримує чистоту двигуна, подовжуючи термін його служби.

Специфікації та допуски

  • API SP
  • ILSAC GF-6A

LIQUI MOLY рекомендує цей продукт додатково для транспортних засобів або агрегатів, для яких потрібні такі специфікації:

  • GM dexos1 Gen 3
  • API SN + RC
  • Chrysler
  • Fiat 9.55535-CR1
  • Ford WSS-M2C 946-A
  • Ford WSS-M2C 946-B1
  • Ford WSS-M2C 961-A1
  • Honda
  • Hyundai
  • Kia
  • Mazda
  • Nissan
  • Toyota

Моторне масло LIQUI MOLY Special Tec DX1 5W-30 проти LSPI

LSPI - передчасне займання. Загальносвітовим трендом у розвитку двигунів внутрішнього згоряння є зменшення його робочого об'єму при максимальному форсуванні з використанням турбонаддува і прямого упорскування палива. Об'єм таких двигунів зазвичай не перевищує 2-х літрів. Їх обладнують парою турбін різного діаметру і використовують надмалов'язкі оливи для досягнення максимальної економії. Могло здатися, для автовласників – це справжня панацея. Високопотужні, компактні та легкі, при цьому дуже економічні - поєднують у собі одні переваги. З такими характеристиками вони мали витіснити "великих" братів з-під капотів транспортних засобів.

Але на практиці все виявилося набагато складнішим. Сервісні центри почали реєструвати на перший погляд безпричинні випадки руйнування поршнів, які в деяких ситуаціях закінчувалися руйнуванням в цілому двигуна. Провідні світові автовиробники, які встановлюють такі двигуни - GM, Toyota, Ford разом з розробниками присадок Infinium, Afton відразу ж взялися за вивчення цієї проблеми. Виявилося, що проблемка "середня": на середніх оборотах, при середніх навантаженнях відбувається самозаймання паливної суміші на середині такту стиснення. У цей момент навантаження в циліндрах двигуна підвищуються настільки, що навіть одного спалаху буває достатньо, щоб зруйнувати міжпоршневі перегородки на поршні. Після чого руйнується сам поршень, згинає або ламає шатун, часом пробиваючи блок циліндрів.

Прояв такої руйнівної сили назвали LSPI - Low Speed ​​Pre-ignition – малошвидкісне попереднє запалювання. Тобто явище схоже з гартувальним запаленням, але значно рідше і тяжче за наслідками.

Подальші дослідження показали, що виникнення або не виникнення LSPI пов'язане з особливостями пакету присадок в моторному маслі і зроблено висновок, що запалення виникає при попаданні найдрібніших частинок оливи в камеру згоряння та їх вибухове горіння. Причому наявність підвищеної концентрації кальцію в пакеті миючих присадок явище посилює, а ось цинк, фосфор і особливо молібден різко зменшують ризик LSPI. Ефект слабшає при використанні свіжої оливи та посилюється разом з її старінням. Також виявлено кореляцію з октановим числом бензину, найменше випадків LSPI відзначено на «сотому» бензині.

Даних отримано багато, але найпершою компанією, що висунула практичне рішення щодо запобігання LSPI стала General Motors. Рецептура випущеного в 2010 році допуску dexos 1™ була відкоригована для запобігання ефекту і отримала назву dexos 1™ Gen 2. Природно, подробиці рішення є know how компанії, що не завадило американським виробникам придбати ліцензію і почати виробництво спеціального мастила для проблемних двигунів. Підтягнулися й організації зі стандартизації. Вже в травні 2018 року виходить оновлена ​​версія стандарту API – API SN plus, оновилися вимоги щодо специфікації ILSAC – ILSAC GF6, що з'явилась в 2019 році. Всі ці стандарти вже враховують вимоги щодо запобігання явищу LSPI.

Компанія Liqui Moly, як провідний світовий виробник високоякісних масел, не залишилася осторонь і стала однією з перших європейських компаній, що випустили масло за ліцензією dexos 1 ™ Gen 2, а потім і її Третю генерацію. Це НС-синтетичне малов'язке масло  Special Tec DX1 5W-30 пропонується використовувати, перш за все, в проблемних двигунах GM, але можливо заливати в двигуни аналогічних конструкцій та інших виробників, у тому числі Ford EcoBoost, Toyota, Chrysler, Honda, Hyundai, Kia, Mazda, Nissan.

Фірмова риса олив Liqui Moly у використанні молібденових сполук у складі пакету присадок реалізована повною мірою.

Liqui Moly Special Tec DX1 5W-30, 5л.

Артикул 20969
В наявності
2 034 грн
2 490 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Об'єм, літрів
Доступні варіанти
Швидке замовлення
Характеристики
Товарна лінійка Special Tec
В'язкість
5W-30
класифікація api SP
класифікація ilsac GF-6
допуски ford WSS M2C946-B1, WSS M2C946-A, WSS M2C961-A1
допуски gm Dexos1
допуски fiat 9.55535-CR1
індекс в'язкості 155
в'язкість при 40°c, мм²/с 60
в'язкість при -30°c, мпа 6600
в'язкість при 100°c, мм²/с 10
щільність при 15°c 0.85
температура застигання, °c -45
температура спалаху, °c 220
hths 2.9
лужне число (tbn) 9.0
сульфатна зольність, % 0.9
Країна виробництва Німеччина
Відгуки 2
Масло отличное находка для моей ласточки) Заказал доставкой курьером по Киеву. Курьер доставил в вечернее время как и обещал, очень приятно ,благодарю так держать!!
Відповісти
Приобрел данное масло на форд , заливаю второй раз. Масло отличное и сервис ребята делают на высоте. Сделали бесплатную доставку как и указанно на сайте. Спасибо большое!
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Самовивіз з нашого магазину — БЕЗКОШТОВНО
  • Новою Поштою по Україні — 50 грн., понад 1200 грн. — БЕЗКОШТОВНО
  • Кур'єром по Києву — 70 грн., понад 1200 грн. — БЕЗКОШТОВНО

Більше інформації про доставку

  • Готівкою — кур'єру при отриманні товару (без комісії)
  • Післяплатою — при отриманні товару у відділенні Нової Пошти (без комісії)
  • Картою Visa / Master Card через банківський термінал — у нас в магазині (без комісії)
  • Готівкою — при розрахунку у нас в магазині (без комісії)
  • Перерахуванням на картку ПриватБанку / монобанк (без комісії)
  • Оплата на ТОВ (з ПДВ)
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Абсолютна гарантія якості. Виключно оригінальна продукція від офіційних і перевірених постачальників.

Наш магазин працює з 2010 року. За десятиліття роботи у нас склалася бездоганна репутація.

Більше 47 000 Клієнтів з усіх куточків України довіряють нам свій автопарк вартістю близько $1 000 000 000 (ОДНОГО МІЛЬЯРДИ ДОЛАРІВ!!!). Ми завжди виправдовуємо довіру наших Клієнтів.

Вгору