Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 9:00-18:00

0
Мій кошик
Опис

Моторне масло Liqui Moly Top Tec 4100

HC–синтетична моторна олива для бензинових та дизельних двигунів легкових автомобілів, оснащених подвійною системою нейтралізації газів, що відпрацювали згідно з екологічними нормами EURO IV. Відповідає актуальним вимогам BMW і Mercedes-Benz з сажевим фільтром. Значно посилена стійкість базової оливи до окиснення та застосований унікальний пакет присадок, зі зменшеною кількістю сполук сірки, фосфору та хлору. Масло сумісне зі специфічними системами нейтралізації та забезпечує мінімальні викиди шкідливих речовин. Дозволяє реалізовувати подовжені інтервали заміни мастила(за умови відповідності автомобіля регламенту LongLife та сервісних рекомендацій вирбника автомобіля у Вашому регіоні).

Рекомендується для бензинових та дизельних двигунів Mercedes-Benz, BMW, Ford (насос-форсуночні дизелі), Honda, Fiat, для всіх Porsche з оригінальними двигунами. Застосовується для бензинових та дизельних двигунів легкових автомобілів, оснащених подвійною системою нейтралізації газів, що відпрацювали (у тому числі DPF). Відповідає екологічним нормам EURO 4 та вище. Відмінно підходить при використанні природного та зрідженого газу (CNG/LPG).

Властивості

В моторній оливі Liqui Moly Top Tec 4100 використовуються базові компоненти, вироблені за новітніми технологіями синтезу з найвищими захисними властивостями. Масло містить спеціальний пакет присадок зі зниженим вмістом сполук сірки, фосфору та хлору, що забезпечує сумісність зі специфічними системами нейтралізації та забезпечує мінімальні викиди шкідливих речовин.

  • Зменшує шкідливі викиди
  • Сумісно із новітніми системами нейтралізації вихлопних газів
  • Швидке надходження масла до деталей, що труться, при низьких температурах
  • Високий захист двигуна від зносу
  • Забезпечує чистоту двигуна

Використання моторної оливи Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40 дозволяє забезпечити високу надійність експлуатації двигуна, а також збільшення терміну служби сучасних дорогих каталітичних нейтралізаторів та сажових фільтрів. Завдяки наявності оригінальних допусків автовиробників, використання даного масла дозволяє зберегти всі гарантійні умови при проходженні ТО.

Відповідності та допуски

LIQUI MOLY рекомендує цей продукт додатково для транспортних засобів, для яких вимагають наступні специфікації:

  • BMW Longlife-04;
  • Fiat 9.55535-S2 / 9.55535-H2 / 9.55535-M2;
  • Renault RN 0700 / RN 0710;
  • GM dexos2;

Сфера застосування

Mercedes-Benz: бензинові двигуни M 132 (ROW), M 266, M 271, всі дизельні двигуни. BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C 917-A (насос-форсунки дизелі); Honda; Fiat 9.55535-H2*, 9.55535-M2*, 9.55535-S2*. Для всіх Порше з оригінальними двигунами.

Для бензинових та дизельних двигунів, що відповідають вимогам стандартів токсичності ОГ Euro 4, Euro 5 та Euro 6 (включаючи технологію Common-Rail (загальна напірна магістраль) та систему упорскування "насос-форсунка"). Особливо підходить для автомобілів, що працюють на газі (стислий природний газ/зріджений нафтовий газ), та автомобілів з фільтром сажі (DPF), у тому числі після дообладнання. Випробовано з турбодвигуном та каталізатором.

Застосування

Необхідно дотримуватися специфікацій і приписів виробника агрегату або автомобіля! Оптимальна ефективність можлива лише при використанні чистого, незмішаного з іншими продукту.

Liqui Moly Top Tec – це лінійка високотехнологічних моторних масел екстра-класу від компанії LIQUI MOLY. У цій статті хочемо познайомити Вас з ними. Серія масел Liqui Moly Top Tec є результатом світової тенденції посилення екологічних норм і плавного переходу на НС-синтетичні продукти. Тому вся серія Liqui Moly Top Tec зроблена на гідрокрекінговій основі і відноситься до Low-SAPS олив. Тобто всі ці масла - малозольні (з низьким вмістом сульфатної золи, сірки і фосфору), всі вони мають різні класи С (клас масел сумісних з новітніми системами нейтралізації відпрацьованих газів) по ACEA, від С1 до С4. Що спільного в малозольності масел та навколишнього середовища, запитаєте Ви? По-перше, через менший вміст сірки, фосфору та золи в процесі роботи ці оливи залишають менше відкладень. Сучасні системи нейтралізації вихлопних газів дуже чутливі до зольності. Особливо фосфор швидко виводить їх із ладу. Відповідно, сучасні системи нейтралізації на додаток з Low-SAPS маслами, дають, як наслідок, меншу кількість шкідливих речовин у вихлопних газах.

Якщо додати сюди якісне паливо та сприятливі умови експлуатації, то початок процесу окиснення оливи значно відтягується, що дозволяє значно продовжити інтервали заміни масла, на деяких авто навіть до 50000 км. Але це, на жаль, поки що не для наших умов експлуатації.

Плюс до всього більшість масел серії Liqui Moly Top Tec має знижену в'язкість HTHS (в'язкість при високих температурах та швидкостях зсуву), нижче 3,5 m.Pa.s. Це говорить про значну економію палива, що також є найважливішою тенденцією останніх років, поряд із захистом довкілля. А якщо бути точніше, ці два фактори – взаємопов'язані.

Так як вся серія нових масел Liqui Moly Top Tec є малозольною, зольність у цих масел в межах 0,6-0,8 г/100г, застосовуючи ці масла на авто обладнаних ГБО або на неетильованому (що не містить свинцю) і малосірчистому паливі, можна безболісно продовжити інтервал заміни оливи та відкладень викликаних окисленням у моторі буде менше. Проте, продовження інтервалів можливе якщо це допустимо автовиробником. При нормальних інтервалах, Ви просто продовжуєте життя двигуна і відкладень в ньому буде значно менше.

Для моделей BMW та MB вибираємо Top Tec 4100 з допусками MB 229.31 та BMW Longlife-04. Олива також має стандартну для європейців HTHS в'язкість, плюс більш підхожу для BMW та MB в'язкість 5W-40.

Як та навіщо створили Топ Тек 4100?

Ще у 2004 році в Європі ввели екологічні норми EURO 4 і це спричинило революційні зміни в конструкції, як двигунів, так і систем нейтралізації вихлопу. У процесі з'ясувалося, що дизельні двигуни не можуть виконати сучасні екологічні норми без установки фільтрів сажі, покликаних відокремлювати і допалювати сажу до вуглекислого газу і води, тобто до безпечних компонентів. Сажовий фільтр - той же каталізатор, але із закритими каналами, основне завдання його - накопичити сажу, а коли сажі буде відокремлено достатньо, спалити її максимально ефективним способом, тобто в присутності каталізатора. Саме матеріал сажевого фільтра став «слабкою ланкою» у вихлопній системі, оскільки активно реагував із сполуками сірки, фосфору та цинку, які неминуче присутні у пакеті присадок моторного масла.

Надлишок цих елементів приводив до закупорювання фільтра сажі за порівняно невеликий пробіг автомобіля. Вихід було знайдено практично «в лоб». Виробники автомобілів розробили вимоги до моторних масел, щоб обмежити концентрацію шкідливої ​​«хімії». Так народилися оливи Mid SAPS і Low SAPS зі зниженою зольністю та лужністю. І первістком у цьому питанні виявився Mercedes Benz. Фахівці Mercedes Benz розробили нові вимоги МВ 229.31, а хіміки Liqui Moly створили під них нову оливу, первістка нині популярної серії Тор Тес, тобто «вершина технологій».

Новий «Мерседесівський» мастильний матеріал отримав назву Top Tec 4100 5W-40.

Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40 виконано на новітній синтетичній основі базової групи API III+ з дуже високим індексом в'язкості. Використовуваний полімерний загусник має не лінійну, а зірчасту структуру, що забезпечує максимальну стабільність в'язкості, як у часі, так і за високої температури. Пакет присадок має знижену концентрацію сірки, фосфору, цинку та знижену до безпечної межі лужність. Таким чином, вийшло високоякісне всесезонне масло, що володіє завидною стійкістю до окислення та високим ресурсом. Підвищений індекс в'язкості дозволяє використовувати Тор Тес 4100 у різних кліматичних зонах.

Також, таке формулювання дозволяє використовувати Лікві Молі Топ Тек 4100 5W-40 в газових двигунах, що споживають природний та скраплений газ (CNG/LPG) як основне паливо. Масло має низьку випаровуваність і вкрай низьку температуру застигання, що дозволяє використовувати його у важких умовах експлуатації. Основна сфера застосування - у бензинових та дизельних двигунах, що відповідають вимогам стандартів токсичності ВГ Euro 4, Euro 5 та Euro 6 (включаючи технологію Common-Rail (загальна напірна магістраль) та систему упорскування "насос-форсунка"). Особливо підходить для автомобілів, що працюють на газі (стиснутий природний газ/скраплений нафтовий газ) та автомобілів з фільтром сажі (DPF), особливо в автомобілях Mercedes Benz.

Артикула: 7500, 3702, 3704, 7547, 7501, 2195, 39041, 9511, 3703, 2195

Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40 4л.

Артикул 7547
В наявності
2 007 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Об'єм, літрів
Доступні варіанти
Швидке замовлення
Характеристики
Товарна лінійка Top Tec
В'язкість
5W-40
класифікація api SN
класифікація acea A3, B4, C3
допуски vw 505.01, 505.00
допуски mercedes 229.31
допуски bmw Longlife-04
допуски ford WSS M2C917-A
допуски gm Dexos2
допуски renault RN0710, RN0700
допуски porsche A40
допуски fiat 9.55535-S2, 9.55535-M2, 9.55535-H2
індекс в'язкості 169
в'язкість при 40°c, мм²/с 88
в'язкість при -30°c, мпа 6600
в'язкість при 100°c, мм²/с 14.3
щільність при 15°c 0.855
температура застигання, °c -42
температура спалаху, °c 232
hths 3.5
лужне число (tbn) 7.6
сульфатна зольність, % 0.8
Країна виробництва Німеччина
Відгуки 28
Латчети 1.8 пробез за 300000 ,жалоб нет !!!
Відповісти
акция на 1 л не ожидается? 10 лет заливаю это масло.
Відповісти
Повернувся з нову до цієї моторної оливи, після відомої французька оливи що не витримувала 8т км. пробігу по міським заторам. Двигун 1.9тді ваг працює значно тихіше і приємніше 8-10т. без питань і без доливу.
Відповісти
ТОПОВЕ МАСЛО
ЗАЛИВАЮ В ОПЕЛЬ ВЕКТРА С 2008 2.2 бензин!!!
Чудові присадки!!!
НІМЕЦЬКА ЯКІСТЬ!!!!
Відповісти
Вже шостий рік заливаю у свою Шкоду Октавію 1.9 ТДІ. Міняю після 8000 пробігу.Від заміни до заміни не долив аю,рівень не падає.Перейшов на Топ-Тек 4100 після 150 тис.пробігу.Зараз 245 тис.,а я так і не доливаю! Рекомендую всім,кому підходить по класифікації,не пожалкуєте.Тільки беріть у офіційного дилера,на базарі бачив підробку.Як відлічити оригінал,запитайте у цьому магазині.Магазину подяка,а всім довгої служби двигуна без капремонту!
Відповісти
Ще 5 коментарів
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Самовивіз з нашого магазину — БЕЗКОШТОВНО
  • Новою Поштою по Україні — 50 грн., понад 1200 грн. — БЕЗКОШТОВНО
  • Кур'єром по Києву — 70 грн., понад 1200 грн. — БЕЗКОШТОВНО

Більше інформації про доставку

  • Готівкою — кур'єру при отриманні товару (без комісії)
  • Післяплатою — при отриманні товару у відділенні Нової Пошти (без комісії)
  • Картою Visa / Master Card через банківський термінал — у нас в магазині (без комісії)
  • Готівкою — при розрахунку у нас в магазині (без комісії)
  • Перерахуванням на картку ПриватБанку / монобанк (без комісії)
  • Оплата на ТОВ (з ПДВ)
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Абсолютна гарантія якості. Виключно оригінальна продукція від офіційних і перевірених постачальників.

Наш магазин працює з 2010 року. За десятиліття роботи у нас склалася бездоганна репутація.

Більше 47 000 Клієнтів з усіх куточків України довіряють нам свій автопарк вартістю близько $1 000 000 000 (ОДНОГО МІЛЬЯРДИ ДОЛАРІВ!!!). Ми завжди виправдовуємо довіру наших Клієнтів.

Вгору