3 108 грн
|
|
3 108 грн
|
платежі
по 1 554 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
НС-синтетична малозольна легкотекуча моторна олива вищого класу для всесезонного застосування в бензинових та дизельних двигунах. Комбінація НС-синтетичних базових масел і найсучасніших присадок забезпечує винятковий захист від зношування, зниження витрати пального та відмінне прокачування по масляній системі. Повністю відповідає вимогам Ford, Madza та Mitsubishi останніх років випуску. Захищає фільтр сажових частинок Diesepartikelfilters (DPF)
Відповідає найсучаснішим вимогам Ford, Mazda та Mitsubishi. Особливо рекомендується для дизельних двигунів з DPF Ford; Jaguar; Mazda (крім Mazda 3 1,6 DPF); Land Rover з 2009 модельного року; Mitsubishi Pajero 3.2 DID із 2007 модельного року.
Такі автовиробники, як Jaguar, Land Rover, Mazda та Mitsubishi, передбачають використання моторного масла даної специфікації для різних моделей автомобілів. Дбає про максимальний термін служби фільтра сажі (DPF). Top Tec 4500 5W-30 чудово підходить також для використання у легкових автомобілях, що працюють на газі (CNG/LPG).
У моторних маслах Top Tec 4500 використовуються базові компоненти, вироблені за новітніми технологіями синтезу з відмінними захисними властивостями. Оливи містять спеціальний пакет присадок зі зниженим вмістом сполук сірки, фосфору та хлору, що забезпечує сумісність зі специфічними системами нейтралізації та забезпечує мінімальні викиди шкідливих речовин.
Використання моторної оливи Liqui Moly Top Tec 4500 дозволяє забезпечити високу надійність експлуатації двигуна та збільшення терміну служби сучасних дорогих каталітичних нейтралізаторів та сажових фільтрів. Завдяки наявності оригінальних допусків автовиробників, використання даного масла дозволяє зберегти всі гарантійні умови при проходженні ТО.
LIQUI MOLY рекомендує цей продукт додатково для транспортних засобів або агрегатів, для яких потрібні наступні специфікації:
Дизельний двигун 3,0 Jaguar з DPF Mazda, крім Mazda 3 (1,6) DPF до модельного року 2009, Mitsubishi Pajero / Shogun 3,2 DID з DPF з 2007 модельного року.
Звертайте увагу на вимоги автовиробників. Повна ефективність Liqui Moly Top Tec 4500 досягається тільки в чистому, незмішаному з аналогічними продуктами стані.
Liqui Moly Top Tec – це нова лінійка високотехнологічних моторних масел екстра-класу від компанії LIQUI MOLY. У цій статті хочемо познайомити Вас з ними. Серія масел Liqui Moly Top Tec є результатом світової тенденції посилення екологічних норм і плавного переходу на НС-синтетичні продукти. Тому вся серія Liqui Moly Top Tec зроблена на гідрокрекінговій основі і відноситься до Low-SAPS олив. Тобто всі ці масла - малозольні (з низьким вмістом сульфатної золи, сірки і фосфору), всі вони мають різні класи С (клас масел сумісних з новітніми системами нейтралізації відпрацьованих газів) по ACEA, від С1 до С4. Що спільного в малозольності масел та навколишнього середовища, запитаєте Ви? По-перше, через менший вміст сірки, фосфору та золи в процесі роботи ці оливи залишають менше відкладень. Сучасні системи нейтралізації вихлопних газів дуже чутливі до зольності. Особливо фосфор швидко виводить їх із ладу. Відповідно, сучасні системи нейтралізації на додаток з Low-SAPS маслами, дають, як наслідок, меншу кількість шкідливих речовин у вихлопних газах.
Якщо додати сюди якісне паливо та сприятливі умови експлуатації, то початок процесу окиснення оливи значно відтягується, що дозволяє значно продовжити інтервали заміни масла, на деяких авто навіть до 50000 км. Але це, на жаль, поки що не для наших умов експлуатації.
Плюс до всього більшість масел серії Liqui Moly Top Tec має знижену в'язкість HTHS (в'язкість при високих температурах та швидкостях зсуву), нижче 3,5 m.Pa.s. Це говорить про значну економію палива, що також є найважливішою тенденцією останніх років, поряд із захистом довкілля. А якщо бути точніше, ці два фактори – взаємопов'язані.
Так як вся серія нових масел Liqui Moly Top Tec є малозольною, зольність у цих масел в межах 0,6-0,8 г/100г, застосовуючи ці масла на авто обладнаних ГБО або на неетильованому (що не містить свинцю) і малосірчистому паливі, можна безболісно продовжити інтервал заміни оливи та відкладень викликаних окисленням у моторі буде менше. Проте, продовження інтервалів можливе якщо це допустимо автовиробником. При нормальних інтервалах, Ви просто продовжуєте життя двигуна і відкладень в ньому буде значно менше.
Top Tec 4500 це супермалозольне масло зі зниженою високотемпературною в'язкістю і класом С1 по АСЕА. Має допуск Ford WSS-M1C 934-B. І рекомендується, відповідно, для автомобілів, оснащених сучасними системами нейтралізації відпрацьованих газів, таких як DPF, виробництва Ford, Mazda, Mitsubishi, Jaguar.
Багато хто продовжує вагатись: що краще ПАО-синтетика чи НС-синтез? Питання складне і однозначно на нього відповісти, мабуть, неможливо, оскільки це залежить від багатьох факторів. Одне можна сказати точно, НС-синтетична основа досить хороша і з сучасними пакетами присадок дозволяє отримувати найсучасніші високоякісні продукти за прийнятні гроші.
Товарна лінійка | Top Tec |
---|---|
В'язкість | 5W-30 |
класифікація acea | C1 |
допуски ford | WSS M2C934-B |
допуски land rover | STJLR.03.5005 |
допуски jaguar | STJLR.03.5005 |
допуски mazda | да |
допуски mitsubishi | да |
індекс в'язкості | 171 |
в'язкість при 40°c, мм²/с | 55 |
в'язкість при -30°c, мпа | 6600 |
в'язкість при 100°c, мм²/с | 10 |
щільність при 15°c | 0.85 |
температура застигання, °c | -42 |
температура спалаху, °c | 228 |
лужне число (tbn) | 6.5 |
сульфатна зольність, % | 0.5 |
допуски jaso | DL-1 |
Країна виробництва | Німеччина |
Абсолютна гарантія якості. Виключно оригінальна продукція від офіційних і перевірених постачальників.
Наш магазин працює з 2010 року. За десятиліття роботи у нас склалася бездоганна репутація.
Більше 47 000 Клієнтів з усіх куточків України довіряють нам свій автопарк вартістю близько $1 000 000 000 (ОДНОГО МІЛЬЯРДИ ДОЛАРІВ!!!). Ми завжди виправдовуємо довіру наших Клієнтів.