1 098 грн
|
|
1 098 грн
|
платежі
по 549 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
Liqui Moly LM 47 Langzeitfett + MoS2 - консистентна змазка для високошвидкісних і навантажених підшипників. Спеціальна антифрикційна присадка - дисульфід молібдену дозволяє ефективно знижувати тертя, зношування деталей, витримувати високі навантаження.
Високоефективна спеціальна змазка. Присадка з MoS2 (дисульфідом молібдену) забезпечує чудові змащувальні властивості та стійкість до високих навантажень, які не можуть забезпечити звичайні змазки. При нанесенні цього мастила дисульфід молібдену утворює міцну тонку плівку, яка зберігається навіть при повній відсутності мастила. Змащувальна здатність зберігається протягом дуже тривалого часу, підходить для використання в центральних системах змазки.
Темно-сіра консистентна змазка другого класу NLGI для первинного та регулярного змащування високонавантажених деталей автомобілів, інструментів, механізмів та сільськогосподарських машин. Таких як підшипники кочення та ковзання, шліцьові вали, різьблення, шарніри рівних кутових швидкостей (ШРУС), що використовуються в приводах провідних коліс самохідної техніки. Добре приймає високі ударні навантаження та швидкості обертання. Стійка до дії води. Температурний діапазон застосування -30°С до +125°С.
Має виняткові антизадирні властивості завдяки наявності в складі дисульфіду молібдену і ЕР-присадок.
Використання змазки Liqui Moly LM 47 Langzeitfett + MoS2 підтримує працездатність вузлів та механізмів на високому рівні, протягом тривалого часу та у важких умовах експлуатації. Подовжує ресурс агрегатів.
Для загального застосування у екстремальних умовах. Призначена для монтажу, технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, верстатів, будівельних машин та пресів. Для змащування підшипників і шарнірів, зубчастих валів, різьбових з'єднань і напрямних, що піддаються високим навантаженням. Підходить для карданних шарнірів рівних кутових швидкостей.
Використовується у важких умовах роботи. Призначена для монтажу, обслуговування та ремонту транспортних засобів, машин, інструментів тощо. Використовується для високонавантажених підшипників, приводів (ШРУС), напрямних, штифтів, різьблень, шліцевих з'єднань, рульових тяг, хрестовин.
Перед використанням ретельно очистити деталі від забруднень, іржі та старого мастила, висушити оброблювані поверхні. Нанести на поверхні у необхідній кількості, надлишок мастила видалити. Зібрати вузол, що обслуговується.
Артикул: 3510, 3520, 3530, 3540, 3550, 1987, 7574, 2582
в'язкість при 40°c, мм²/с | 110 |
---|---|
температура застигання, °c | -24 |
температура спалаху, °c | 220 |
Країна виробництва | Німеччина |
Абсолютна гарантія якості. Виключно оригінальна продукція від офіційних і перевірених постачальників.
Наш магазин працює з 2010 року. За десятиліття роботи у нас склалася бездоганна репутація.
Більше 47 000 Клієнтів з усіх куточків України довіряють нам свій автопарк вартістю близько $1 000 000 000 (ОДНОГО МІЛЬЯРДИ ДОЛАРІВ!!!). Ми завжди виправдовуємо довіру наших Клієнтів.