Кількість
|
Вартість
|
||
|
Мінеральна моторна олива для скутерів Motorbike 2T Basic Scooter L-EGB
Liqui Moly Racing Scooter 2T Basic - отримана з використанням високоякісних мінеральних базових мастил та беззольного пакету присадок. Призначено для 2-тактних двигунів скутерів з повітряним охолодженням зі змішаною та роздільною системою мастила. Ідеально підходить для скутерів та маленьких двотактних двигунів. Підтримує двигун та свічки запалювання у чистоті, захищає від зносу. Забезпечує оптимальне змащування двигуна. Комбінація високоякісної мінеральної бази та сучасних присадок гарантує оптимальний захист двигуна на підвищених оборотах та навантаженнях. Бездимно згоряє, не дає нагарів у двигуні та глушнику. Самозмішується з паливом, використовується для роздільної та змішаної систем подачі палива. Захищає від корозії. Червоного кольору.
Для експлуатації двотактних скутерів на дорогах із твердим покриттям.
Використання мастила Motorbike 2T Basic Scooter Street забезпечує довготривалу роботу стандартних 2Т двигунів скутерів від 50 до 200 см. робочого об'єму. Для двигунів з водяним та повітряним охолодженням, зі змішаною та роздільною системами мастила. Концентрація у суміші з паливом до 1:50. Червоного кольору.
Властивості
Мінеральна базова основа у поєднанні із сучасними присадками забезпечує:
- Чистоту двигуна, свічок запалювання, потужнісного клапана та глушника
- Захист від зносу, задир і прихватів
- Захист від корозії
- Стійкість до підвищених оборотів та температур у підкапотному просторі
Специфікації та допуски
- API TC
- ISO L-EGB
- JASO FB
Галузь застосування
Для застосування в 2-тактних двигунів скутерів з повітряним охолодженням зі змішаною та роздільною системою змащення. При використанні необхідно керуватися рекомендаціями виробників мототехніки щодо пропорцій змішування.
Застосування
Додається до палива в концентрації до 1:50 або заливається в маслобак у міру витрачання. Самозмішується, не вимагає розбовтування в суміші з паливом. Утилізації не вимагає. Червоний барвник сигналізує про наявність оливи у суміші з паливом. Оптимально для обслуговування. Літрова каністра має зручну заливну трубочку.
Для змішаної системи змащення
Додати мастило в необхідній кількості в паливний бак або в окремий маслобак, де воно саме змішається з паливом.
Для роздільної системи мастила
Залити мастило в маслобак.
Артикул: 1619, 1237, 1633