Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 9:00-18:00

0
Мій кошик
Опис

Фінішна промивка дизельного сажевого фільтра - Liqui Moly Pro-Line DPF Spulung

Об'єм - 500мл

Liqui Moly Pro-Line DPF Reiniger - високоефективна рідина для промивання та нейтралізації, яку обов'язково потрібно використовувати після застосування очищувача дизельного сажевого фільтра Pro-Line Diesel-Partikel-Filter Reiniger. Розм'якшена за допомогою очищувача сажа відокремлюється і розподіляється в дизельному фільтрі сажі, так що вона може ефективно вигоряти під час нормальної регенерації. Очищувач у результаті промивання нейтралізується. Завдяки регулярному очищенню в поєднанні з промиванням можна уникнути дорогого ремонту та заміни сажевого фільтра.

Для фінішного промивання та нейтралізації компонентів очищувача фільтрів сажі Liqui Moly Pro-Line DPF Reiniger після його використання на легкових автомобілях або малокубатурній силовій техніці.

Проблема із засміченням DPF фільтрів часто виникає на сучасних дизельних автомобілях, що працюють у міських умовах. Забитий фільтр доводиться знімати з автомобіля на підйомнику та промивати, на що йде до кількох годин. Тепер за допомогою технології LIQUIMOLY цю процедуру можна зробити в автосервісі в середньому за півгодини без розбирання та демонтажу агрегатів.

Властивості

Liqui Moly Pro-Line Diesel Partikelfilter Spulung містить розчиняючі та нейтралізуючі компоненти, для повного видалення забруднень і залишків очищувача після процедури промивання сажевого фільтра. Має синій колір. Склад розпорошується в порожнину фільтра сажі, дати подіяти протягом 5-ти хвилин, далі двигун можна заводити.

  • Розчиняє кіптяву
  • Ефективна для всіх сажових фільтрів
  • Гарантує оптимальні ходові якості, потужність двигуна та низьку витрату палива
  • Зменшує витрати на експлуатацію

Повністю відновлює працездатність фільтра сажі, запобігає його передчасну дорогу заміну.

Технічні дані

Основа: рідина, що промиває
Колір синій
Щільність при 15°C: 1,00 г/см³

Сфера використання

Лікві Молі Про-Лайн ДПФ Шпулюнг розроблена для легкових дизельних автомобілів із фільтром сажі (DPF/FAP). Особливо страждають від проблеми засміченого сажевого фільтра, головним чином, міські автомобілі та автомобілі, що виконуються для поїздок на коротку відстань.

Застосування

Чищення проводити за допомогою пульверизатора з бачком (артикул 7946) і Pro-Line зігнутої насадки (артикул 7947) або Pro-Line прямої насадки (артикул 7948). Залежно від типу транспортного засобу отримати доступ до фільтра. У більшості автомобілів для цього потрібно зняти датчик тиску або температури фільтра.

Вказівка: Температура фільтра сажі під час очищення повинна бути нижче 40°C. У деяких автомобілях сажовий фільтр знаходиться не в нижній частині кузова, а поблизу випускного колектора або, в окремих випадках, поблизу газотурбінного нагнітача. З міркувань безпеки при очищенні фільтрів цих автомобілів необхідно виявляти надзвичайну обережність, щоб чистяча або промивна рідина не потрапила через відкритий випускний клапан в камеру згоряння.

Через отвір, що утворився в залежності від типу автомобіля, в сажовий фільтр вводиться відповідний розпилювальний зонд Pro-Line. Весь об'єм рідини Liqui Moly Pro-Line DPF Reiniger очищувач дизельних фільтрів (1 літр) розбризкати в кілька етапів тривалістю 5-10 секунд з паузами в 5-10 секунд при робочому тиску 6-8 bar безпосередньо на всю поверхню фільтра. Щоб охопити всю поверхню фільтра, насадку необхідно під час розбризкування повертати та переміщати. Залишити очищувач працювати протягом приблизно 15-ти хвилин.

Потім фільтр слід обов'язково промити всім об'ємом рідини Liqui Moly Pro-Line промивна рідина для сажових дизельних фільтрів (500мл). Ця процедура також виконується за допомогою пульверизатора з бачком (артикул 7946) з такими ж інтервалами, як і з очищаючою рідиною. Завдяки процесу очищення фільтра, сажа в ньому розчиняється і поділяється на такі частини, які можуть згоряти в процесі нормальної регенерації. Після встановлення датчиків у вихідне положення, сервісний пункт повинен провести пробну поїздку тривалістю не менше 20 хвилин, щоб запустити регенерацію фільтра. Якщо електроніка двигуна не запустить процес регенерації автоматично, рекомендується запустити процес за допомогою тестера або приладу діагностики.

Увага! Після використання випустити тиск із напірного резервуара та повністю спорожнити його. Пістолет заборонено зберігати з матеріалом усередині резервуару.

Інформація про захисні заходи щодо безпечного поводження наведена у паспорті безпеки.

У дизельних автомобілях, які проводять більшу частину часу в русі на короткі дистанції, сажевий фільтр не встигає прогрітися до робочої температури, щоб звільнитися від частинок сажі, що накопичилися в ньому. Результат: Фільтр фільтра частково заповнюється. У такому разі блок управління двигуном намагатиметься включити режим автоматичної регенерації фільтра. Це означає, що в двигун впорскується більше палива, щоб досягти вищої температури вихлопних газів. Завдяки вищим температурам вихлопних газів у звичайних умовах досягається згоряння сажових частинок. Але в деяких ситуаціях, наприклад, міському режимі руху або затяжних пробках, активація режиму регенерації неможлива. У разі, коли ця ситуація повторюється регулярно, фільтр сажі поступово забивається. Ефективність фільтра сажі різко знижується - він засмічений.

Є рішення від LIQUI MOLY

Завдяки спеціально розробленому очищувачу, фільтр сажі може бути очищений швидко і без особливих зусиль. Заощадити і не міняти фільтр сажі? Це буде можливо з нашою системою очищення Liqui Moly Pro-Line DPF Reiniger та нашою смивкою-ополіскувачем Pro Line DPF Spülung у комплекті зі спеціальними зондами розпилювання.

Прайює це так

Очищення відбувається за допомогою пістолета-розпилювача високого тиску Арт.№ 6226 та Pro-Line Вигнутого Зонду Арт.№ 7947 або Pro-Line Прямого Зонду Арт.№ 7948. Залежно від типу автомобіля потрібно забезпечити доступ до фільтра сажі. У більшості автомобілів для цього слід зняти датчик тиску/температури з фільтра сажі. У отвір, що утворився, слід ввести відповідний зонд Pro-Line. Загальний об'єм очищувача (1 літр) Pro-Line Diesel Partikelfilter Reiniger розпорошується з короткими інтервалами 5 - 10 секунд, з паузами 5 - 10 секунд, під робочим тиском 6 - 8 бар безпосередньо на поверхню фільтра. Для максимальної ефективності рекомендується під час обробки фільтра обертати зонд навколо осі, а також рухати зонд вперед – назад. На завершення фільтр слід обробити змивкою (500 ml) Pro-Line Diesel Partikelfilter Spülung. Обробка відбувається за допомогою розпилювача-пістолета Druckbecherpistole Арт. № 6226 з такими ж інтервалами, як і при очищенні. За допомогою очищення сажа розчиняється та розподіляється у фільтрі таким чином, що потім може бути спалена шляхом нормальної регенерації у фільтрі. Після зворотного встановлення датчиків ми рекомендуємо провести пробну поїздку тривалістю щонайменше 20 хвилин, щоб викликати процес регенерації сажевого фільтра. У разі відмови електроніки двигуна на автоматичний запуск процесу регенерації, слід звернутися до сервісу та провести процес примусової регенерації за допомогою спеціального діагностичного обладнання.



                   Початок засмічення сажевого фільтра                     Сажовий фільтр у розрізі: канали, забиті сажевими частинками

Аргументи на користь очищення фільтра сажі:

  • Очищення більш економічно вигідне, ніж заміна фільтра
  • Збільшується термін служби
  • Частково блокований сажевий фільтр збільшує опір вихлопних газів та зменшує потужність двигуна
  • Регулярне чищення збільшує надійність двигуна в цілому

Часто задавані питання:

  • Чи повинен персонал, який проводить очищення, мати звання Старшого Механіка або подібне?
  • Не потрібні особливі знання або технічні дипломи для проведення очищення. Йдеться про звичайний технічний персонал, як, наприклад, автомеханік.

 

  • Чи пропонує Liqui Moly навчання з очищення?
  • Оскільки йдеться про технічно грамотний персонал технічних станцій, а також з огляду на те, що Liqui Moly пропонує інструкції з очищення, навчання не передбачено. У разі виникнення складнощів з очищенням, поодиноких випадках, технічні тренери або продавці Liqui Moly нададуть необхідну консультаційну підтримку.

 

  • Як часто потрібно проводити очищення та як довго зберігається ефект від очищення?

  • Проблема забитого фільтра сажі виникає через поїздки на короткі дистанції, тому інтервал очищення залежить від сфери застосування автомобіля. За рахунок регулярного очищення загальні витрати на обслуговування знижуються. Liqui Moly рекомендує проводити очищення під час поїздок на короткі дистанції при кожній другій заміні олії або при кожному технічному обслуговуванні.

 

  • Скільки часу займає очищення фільтра сажі?

  • Час на очищення залежить від конструкції автомобіля. Наші дослідження показали, що середній час очищення займає 30-45 хвилин.

     

  • Чи мають рідини, що очищають і ополіскують, обмежений термін зберігання?

  • Так, оскільки йдеться про рідини, що базуються на водних розчинах, термін зберігання становить 2 роки.

     

  • Чи потрібно проводити обов'язкове ополіскування після очищення?

  • Так, ополіскування необхідно обов'язково, так як рідина, що очищає, містить у собі активні хімічні сполуки, які в жодному разі не повинні залишатися на поверхні сажевого фільтра!

     

  • Чи потрібно застосовувати лише зонди виробництва Liqui Moly для очищення та ополіскування?

  • Для ефективного очищення важливо домогтися розпушення забруднень, що накопичилися у фільтрі. Для цього використовується потужний струмінь та спеціальний хімічний склад. У системі очищення сажевих фільтрів Liqui Moly Pro-Line йдеться не тільки про спеціально розроблені очищувальні та ополіскуючі рідини, а й спеціально розроблені зонди. Тільки при взаємній роботі хімічних сполук та відповідних зондів може бути досягнутий оптимальний результат.

     

  • Чи потрібно застосовувати засоби захисту під час очищення?

  • Так, для захисту слід застосовувати захисне взуття та окуляри. Крім того, рекомендуємо звернути увагу на інші запобіжні заходи, з якими Ви можете ознайомитися на нашому сайті.

     

  • Які зонди слід застосовувати і у яких випадках?

  • Вибір зонда залежить від умов та доступу до фільтра сажі.

     

  • Що відбувається з очисною та ополіскуючою рідиною (1,5 літра)?

  • Очисна та ополіскуюча рідина залишаються у мінімальних кількостях на фільтрі та у випускній системі.

     

  • Як слід видаляти рідину, що залишилася?

  • Оскільки рідина, що очищає і ополіскує, після застосування випаровуються у випускній системі, спеціальне видалення залишків рідини не потрібно.

 

  • Чи всі автомобілі з фільтром сажі можна очищати даним способом?

  • Очищення залежить від місця розташування фільтра сажі і може застосовуватися в закритих системах фільтрів сажі. У деяких автомобілях фільтр сажі знаходиться не в зоні днища, як зазвичай, а в районі випускного колектора або турбокомпресора. З міркувань безпеки ми не рекомендуємо проводити очищення для того, щоб рідини, що очищають і ополіскують, не потрапили через випускні клапани в камеру згоряння.

     

  • Чи можна очищати фільтр сажі і в демонтованому стані?

  • Перевагою нашої системи є можливість застосування у змонтованому стані, що не потребує демонтажу/монтажу та дає економію коштів.

     

  • Чи можна для системи Liqui Moly використовувати інші продукти на ринку?

  • Так, за допомогою системи Liqui Moly можуть бути застосовані всі продукти для очищення дизельних фільтрів, присутні на ринку.

     

  • Чи придатна система для комерційних автомобілів?

  • Ні, система розроблена лише для легкових автомобілів та легких вантажівок. Конструкція і довжина фільтрів сажі комерційних автомобілів не гарантує того, що заблоковані сажею і відходами частини фільтра будуть очищені.

Liqui Moly DPF Spulung - промивка, 0.5л

Артикул 5171
В наявності
501 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Об'єм, літрів
Доступні варіанти
Швидке замовлення
Характеристики
Застосування Очистка, захист DPF
Країна виробництва Німеччина
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Самовивіз з нашого магазину — БЕЗКОШТОВНО
  • Новою Поштою по Україні — 50 грн., понад 1200 грн. — БЕЗКОШТОВНО
  • Кур'єром по Києву — 70 грн., понад 1200 грн. — БЕЗКОШТОВНО

Більше інформації про доставку

  • Готівкою — кур'єру при отриманні товару (без комісії)
  • Післяплатою — при отриманні товару у відділенні Нової Пошти (без комісії)
  • Картою Visa / Master Card через банківський термінал — у нас в магазині (без комісії)
  • Готівкою — при розрахунку у нас в магазині (без комісії)
  • Перерахуванням на картку ПриватБанку / монобанк (без комісії)
  • Оплата на ТОВ (з ПДВ)
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Абсолютна гарантія якості. Виключно оригінальна продукція від офіційних і перевірених постачальників.

Наш магазин працює з 2010 року. За десятиліття роботи у нас склалася бездоганна репутація.

Більше 47 000 Клієнтів з усіх куточків України довіряють нам свій автопарк вартістю близько $1 000 000 000 (ОДНОГО МІЛЬЯРДИ ДОЛАРІВ!!!). Ми завжди виправдовуємо довіру наших Клієнтів.

Вгору