846 грн
|
|
846 грн
|
платежі
по 423 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
Об'єм - 500 мл
Liqui Moly Reifen-Reparatur-Spray – це спеціальна комбінація вулканізуючих активних речовин для того, щоб при проколі колеса надати першу допомогу без демонтажу шини. Застосовується для коліс всіх типів легкових автомобілів з камерою або без неї, у тому числі універсалів та легких комерційних авто. Не застосовується при значних бічних порізах, розривах, проривах камери та покришки, а також у разі від'єднання покришки від диска.
Для ремонту та підкачування проколів безкамерних шин при експлуатації автомобіля у віддалених від сервісу місцях. Дозволяє без заміни колеса доїхати до шиномонтажної майстерні.
Герметизує проколоті шини та підкачує їх. Призначений для будь-яких типів шин: для камерних та безкамерних, до 215 розмірів.
Liqui Moly Reifen-Reparatur-Spray містить розчинений у летючих компонентах синтетичний каучук, що герметизує пошкодження шин. При випаровуванні летких компонентів тиск у шині підвищується до рівня, що дозволяє продовжити рух:
Дозволяє швидко і надійно вирішити проблему з проколом шини, продовжити поїздку без заміни колеса.
Основа: рідкий каучук
Колір: білий/жовтий
Запах: характерний
Форма: рідина
Щільність при +20*С: 0,79 г/см3
Для першої допомоги при проколах коліс всіх типів легкової автотехніки з камерами або без неї.
Встановити пошкоджене колесо у положення, коли вентиль займає горизонтальне положення. Вентиль витягти з диска наполовину його довжини та максимально спустити повітря з колеса. Усунути можливі причини аварії (наприклад, цвях). Банку добре струсити. Накрутити штуцер балона на вентиль та випустити вміст усередину колеса. Баночку тримати вертикально та розпилювати. Від'єднати шланг і щоб активна речовина могла оптимально розподілитися по внутрішній поверхні шини, негайно почати рух. Через кілька кілометрів перевірити тиск у шині, за необхідності довести тиск до норми.
Увага: засіб надзвичайно вогненебезпечний, не використовувати при відкритому вогні та поблизу розігрітих предметів. Не використовувати при розриві шини або сході її з обода. Не рекомендується застосовувати при наявності системи централізованого контролю тиску в шинах. За негативних температур рекомендується попередньо розігріти балон за допомогою штатного обігрівача автомобіля.
УВАГА: Системи контролю тиску розташовані в шинах, можуть бути пошкоджені розчинником, що містить герметик.
ТЕСТ ЖУРНАЛУ "АВТОСВІТ"
"Дірявим шини" (журнал Автосвіт)
Шинний герметик LIQUI MOLY Reifen-Reparatur став "Вибором редакції" за результатами порівняльних тестів серед семи аналогічних препаратів інших компаній.
Щоб виявити переваги та недоліки кількох видів ремонтних герметиків, експертам «AM» довелося продірявити майже два комплекти літніх покришок.
Герметизуючі аерозолі, що дозволяють у польових умовах провести оперативний (без демонтажу) ремонт шин, з'явилися на нашому ринку років п'ятнадцять тому. В основі більшості подібних препаратів — рідкий клейовий склад на базі вінілацетату, який ще з 80-х років минулого століття використовується як так званий превентивний герметик для колісної військової техніки НАТО. Однак якщо останній заливається в цілу шину, так би мовити, на випадок можливого проколу (тому і превентивний), то ремонтний клейовий спрей закачується виключно в пробиту шину. Процес ремонту досить простий: з дірявого колеса повністю стравлюється повітря (машина повинна стояти на ободі), за допомогою сполучного шланга підстиковується балон з аерозолем і натискається перепускний клапан. Клейова суміш під великим (у кілька атмосфер) тиском спочатку заповнює внутрішню порожнину шини, а потім проривається назовні через прокол.
Оскільки аерозольного складу з балончика надходить набагато більше, ніж за той же час йде через «дірочку», покришка поступово надується. Цьому сприяє і герметик - він у місці проколу поступово полімеризується, звужуючи, а потім повністю закупорюючи отвір. Щоб прискорити цю процедуру, виробники рекомендують відразу ж після закачування спрею проїхати як мінімум кілька сотень метрів — по-перше, колесо нагрівається і процес «вулканізації» йде краще, по-друге, при обертанні клейового складу колеса рівномірно розподіляється по внутрішній поверхні шини, що дозволяє уникнути дисбалансу.
Такий узагальнений сценарій із застосування ремонтного герметика.
Свої особливості
Кожен виробник (а до нас на тест потрапило сім продуктів із США та Західної Європи) дає індивідуальні рекомендації щодо використання своїх препаратів. Одні (наприклад, Gunk) пропонують перед «аерозольним» накачуванням вивішувати пошкоджене колесо на домкраті, а після заповнення шини герметиком проїхати не менше 3 км. Інші (наприклад, "LIQUI MOLY") подібний пробіг "оцінюють" дистанцією в кілька кілоиетрів, а закачування спрею в колесо радять робити без будь-яких маніпуляцій з домкратом. Загалом у всіх свої особливості.
Перевірено у справі
Тест герметиків ми проводили в одному зі столичних торгово-сервісних центрів компанії МВО, фахівці якого підготували відповідне шиномонтажне обладнання та «супутній» інвентар — два ідентичні комплекти літніх шин типорозміру 175/70 R13. Препарати для чистоти експерименту використовували за інструкцією. Єдиний момент, від якого ми певною мірою відмовилися, - це виконання рекомендованого (після заповнення шини герметиком) пробігу. У реальних умовах робити це, безумовно, необхідно, проте зараз ми обмежилися «технічною» дистанцією в 100 м — нам достатньо було переконатися, що герметик справді працює та тримає тиск у шині. Однак у двох випадках машину ганяти взагалі не довелося. Перший раз, коли вирішили перевірити герметик Quick fix tyre Inflator (ABRO). Тест закінчився невдало - при приєднанні до вентиля несподівано розвалився наконечник пластикового шланга. Без нього повний балончик можна просто викинути на звалище.
Ще один заїзд довелося пропустити під час перевірки герметизуючого складу Puncture Seal («Gunk»). Незважаючи на те, що ми виконали всі вимоги інструкції, підкачати з його допомогою «роздавлену» під вагою машини покришку так і не вдалося. А якщо починати рух у такій ситуації — шину можна запросто порізати виступаючими гранями сталевого обода, що просів.
температура спалаху, °c | -41 |
---|---|
Країна виробництва | Німеччина |