678 грн
|
|
678 грн
|
платежі
по 339 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
Високопродуктивна моторна олива легкого ходу для всесезонного застосування. Нестандартні базові масла, найсучасніші присадки і спеціальний компонент Моліген дозволили отримати низьков'язке високостабільне моторне масло, що ефективно запобігає відкладенням, знижує втрати на тертя і оптимально захищає від зносу. Ці властивості дозволяють економити паливо та одночасно збільшити ресурс двигуна. LIQUI MOLY MOLYGEN NEW GENERATION SAE 5W-40 рекомендується для бензинових та дизельних двигунів, включаючи обладнані турбонагнітачем та каталізатором, забезпечує подовжені інтервали заміни оливи (залежно від вимог виробників).
Фірмове моторне масло LIQUI MOLY з унікальним антифрикційним пакетом присадок Molygen, створеним на основі новітньої технології Molecular Friction Control. Оптимально для автомобілів європейського ринку. Економить до 3,5% палива та суттєво продовжує ресурс двигуна. Моторна олива задовольняє вимоги сучасних специфікацій API/ACEA, а також допусків цілого ряду європейських автовиробників.
Масло Моліген 5W-40 має гарні антифрикційні властивості в поєднанні з низькою в'язкістю та з високою зсувною стабільністю. У комбінації з інноваційною технологією присадок та Molygen, надійно перешкоджає утворенню відкладень, знижує втрати двигуна на тертя та оптимально захищає від зношування. Це веде до економії палива та збільшує термін служби двигуна.
Комбінація найсучасніших базових масел і найновішого унікального пакету присадок Molygen, створеного на основі гібридної технології MFC, забезпечує моторному маслу неперевершені захисні властивості. Технологія MFC (Molecular Friction Control) працює легуванням поверхневого шару деталей двигуна іонами молібдену і вольфраму. В результаті леговані поверхні мають дуже високий запас міцності, який зберігається на довгий термін.
Моторне масло Molygen NG 5W-40 завдяки новітній формулі MFC дозволяє суттєво збільшити ресурс двигуна та заощадити кошти за рахунок зниження витрати палива.
LIQUI MOLY рекомендує цей продукт для транспортних засобів або агрегатів, для яких потрібні наступні специфікації:
Оптимально для сучасних бензинових та бензинових двигунів з/без турбіни. Для захисту від зношування та підвищення ресурсу вимогливих двигунів при збільшених інтервалах заміни.
Необхідно дотримуватись приписів з експлуатації виробників автомобілів та двигунів. Заміна моторного масла здійснюється спільно з масляним фільтром, згідно з інструкцією з експлуатації автомобіля. Можна змішувати з усіма моторними оливами, що є у продажу. Оптимальна ефективність можлива лише при використанні в незмішаному стані.
Утилізувати відпрацьовану оливу відповідно до місцевого законодавства, подробиці у «Паспорті безпеки», її можна завантажити внизу сторінки.
Сучасний етап розвитку двигунобудування характеризується постійним пошуком компромісу між довговічністю двигуна на противагу його економічності та екологічності. Екологічні вимоги починають диктувати свої правила гри. Вміст присадок, що мають у своєму складі сірку та фосфор, жорстко обмежується необхідністю забезпечення довговічності сучасних систем нейтралізації газів, що відпрацювали. За останнє десятиліття у автомобілебудуванні сталася тиха революція. Нові екологічні норми вимагали дуже серйозні зміни у конструкції двигунів та систем нейтралізації відпрацьованих газів. Конструктори, прагнучи знизити витрати пального, переглянули конструкції відповідних деталей: зменшили товщину і жорсткість компресійних кілець, зробили й тонші вкладиші, зменшили висоту поршнів. Змінилися матеріали та з'явилися нові сплави, з яких створювалися двигуни. Стали використовувати оливи зі зниженою в'язкістю. У той же час ступінь форсування двигунів значно зросла. Все це спричинило загальне підвищення навантаження на двигун. Як ніколи гостро постало питання захисту деталей від підвищеного зносу і основна відповідальність лягла саме на моторне масло. Нові розробки у виробництві мастил не змогли повністю вирішити поставлені проблеми.
У цих умовах компанія LIQUI MOLY, що постійно веде власні дослідження та розробки в галузі створення фірмових товарів, підтверджує своє лідерство у виробництві продуктів для збільшення ресурсу двигунів і виводить на ринок нову лінійку Molygen NG, що включає широкий асортимент моторних масел зі стандартною та зниженою в'язкістю та окрему захисну присадку. При створенні продуктів нової лінійки використаний більш ніж 50-річний досвід створення масел і присадок для захисту двигунів від зносу, що заслужили на довіру автолюбителів по всьому світу.
Продукти нової лінійки повністю відповідають сучасним вимогам до моторних масел (низька в'язкість і сумісність з нейтралізаторами газів), але в той же час забезпечують неперевершений захист двигуна в екстремальних умовах. За останнім параметром вони не тільки не поступаються маслам попередніх поколінь, але часто перевершують їх.
Для досягнення такого результату було здійснено перехід від чистої молібдено-органічної антифрикційної присадки до гібридної технології молекулярного контролю тертя (MFC-Molecular Friction Control), що ґрунтується на використанні антифрикційних сполук молібдену та вольфраму.
Саме завдяки участі з'єднань вольфраму у складі новітньої антизадирної присадки Molygen NG вдалося вирішити проблеми підвищеного зношування новітніх потужних двигунів, створених з оновлених матеріалів. Наявність вольфраму не просто забезпечила модифікацію поверхонь тертя, їх вигладжування, а й швидкість дії. Ефект від нової оливи проявляється практично відразу після заливання у двигун. Інноваційний пакет присадок дозволив створити продукт, що перевершує вимоги найновіших стандартів API SP / ILSAC GF-6A.
У новітній розробці Liqui Moly GmbH оливах Molygen New Generation використовується гібридна молібдено-вольфрамова антифрикційна присадка, що не має аналогів. Присадка має комплексну дію, покращуючи відразу кілька найважливіших властивостей оливи:
1. Антифрикційні властивості, MFC-технологія.
Присадка особливо активується в найвідповідальніших точках і при найважчих і екстремальних режимах роботи двигуна: при холодному пуску, коли масло не встигло досягти всіх точок змазки і при високих навантаженнях, коли масляна плівка вже не в змозі розділити поверхні, що труться.
Механізм впливу: присадка забезпечує відразу два механізми зниження тертя. Хімічно вигладжує мікронерівність поверхні, і, одночасно легує, насичує поверхні тертя молекулами вольфраму і молібдену, одночасне використання яких призводить до синергетичного ефекту, істотно збільшуючи міцність поверхні. Результат такої гібридної дії – дворазове зниження тертя порівняно з маслами аналогічних в'язкостей та специфікацій, неперевершений захист від задирів та зниження загального зносу на 25-30%. Для досягнення оптимального ефекту зниження тертя і зносу необхідно вдвічі менше присадки, ніж у оливи Molygen першого покоління.
Для реалізації 100% ефекту мастилу не потрібно багато часу, результат можна відчути вже через півгодини роботи двигуна на свіжому маслі. Зміцнений шар металу зберігається на 50 000 км пробігу, навіть якщо при подальшому обслуговуванні автомобіля використовувати інші сорти масел.
Що отримує споживач: Швидкий ефект. Можливість експлуатувати автомобіль у жорстких умовах, легко запускати двигун у холодних умовах, не прогрівати двигун у морозну погоду. Зменшиться шумність роботи двигуна, впаде витрата палива на 3-5% порівняно з оливами аналогічних в'язкостей та специфікацій. Зросте ефективність роботи двигуна, підвищиться потужність та збільшиться тяга двигуна. З'явиться можливість при посилених екстремальних навантаженнях захистити двигун від перегріву. Істотно зменшиться ймовірність раптових механічних поломок, що призведе до підвищення надійності та збільшення ресурсу двигуна, а також зменшення загальних експлуатаційних витрат.
2. Миючі властивості, MFC -технологія.
Завдяки модифікації поверхні та наявності додаткових миючих компонентів, лакові забруднення не можуть утворюватися та утримуватися на деталях двигуна.
Завдяки зниженню тертя в парах тертя знижується загальна температура мастила, що призводить до меншої схильності до утворення відкладень, у тому числі лакових.
Що отримує споживач: завжди чистий двигун, додаткове зниження зносу та збільшення ресурсу, оскільки будь-які забруднення є абразивом.
3. Підвищені антикорозійні властивості, MFC-технологія.
Модифіковані поверхні мають підвищену антикорозійну стійкість.
Що отримує споживач: повністю працездатний двигун, без корозії та закоксування після тривалого простою. Можливість використання спиртовмісного палива, такого як Е10, Е85 або навіть газоконденсатного без негативних наслідків для двигуна.
4. Витрата, чад мастила. MFC-технологія.
Технологія дозволила використовувати НС-базові мастила нового покоління підвищеної стійкості з надзвичайно високою температурою спалаху та зниженою випаровуваністю.
Що отримує споживач: вкрай низька витрата масла на чад 25-30% порівняно з маслами попереднього покоління. Зниження витрат на доливання мастила. Чистий двигун, тому що утворюється менша кількість продуктів згоряння оливи.
5. Екологічність, сумісність із сучасними системами нейтралізації. MFC-технологія.
Додаткові антифрикційні компоненти дозволили знизити вміст сірки та фосфору до рівня екологічних масел MidSAPS.
Що отримує споживач: можливість використовувати мастило у найсучасніших бензинових автомобілях, без шкоди для каталізаторів.
Додаткові плюси Molygen New Generation:
1. Повна лінійка в'язкостей, що дозволяє використовувати масло в більшості випадків, не тільки на машини з пробігом, але й для нових, у тому числі, гарантійних автомобілів без спеціальних вимог.
2. Колір масла світліший, застосовується зелений флуоресцентний барвник більш стабільний в експлуатації, стійкий до перегріву. Дозволяє визначати витік мастила за допомогою ультрафіолетової лампи.
Результати випробовувань:
У Німеччині нова олива пройшла жорсткі тести на машині тертя, що імітує роботу мастила в області поршневих кілець. Доведено 30% зниження зносу. В Україні олива пройшла численні натурні випробування на легкових автомобілях різних марок та легкої комерційної техніки. Доведено, що при застосуванні MOLYGEN NG відбувається підвищення експлуатаційної надійності двигуна, зниження витрати масла та палива, порівняно з іншими сучасними маслами.
Серія масел Molygen New Generation отримала сучасну лінійку в'язкостей, що дозволяє використовувати масло в найрізноманітніших автомобілях: японського та американського, європейських автомобілях, а також для більшості європейських автомобілів. Molygen NG підходить для легкових автомобілів, позашляховиків та легких вантажівок. Застосовні в дизельних та бензинових двигунах. Протестовані на двигунах із турбонаддувом. Розраховані на нормальну роботу за умов нестабільної якості палива, застосування біопалива.
Артикул: 8536, 9055, 9053, 8576, 9054, 8578
Штрихкод | 4100420090530 |
---|---|
Артикул MPN | 9053 |
Товарна лінійка | Molygen |
В'язкість | 5W-40 |
Об'єм, літрів | 1л |
Країна виробництва | Німеччина |
класифікація api | SN, CF |
класифікація acea | A3, B4 |
допуски vw | 505.00, 502.00 |
допуски mercedes | 229.5 |
допуски bmw | Longlife-01 |
допуски gm | GM LL-B-025 |
допуски renault | RN0710, RN0700 |
допуски porsche | A40 |
допуски fiat | 9.55535-Z2, 9.55535-N2, 9.55535-H2 |
індекс в'язкості | 170 |
в'язкість при 40°c, мм²/с | 90 |
в'язкість при -30°c, мпа | 6600 |
в'язкість при 100°c, мм²/с | 14.5 |
температура застигання, °c | -39 |
температура спалаху, °c | 220 |
лужне число (tbn) | 11.3 |
сульфатна зольність, % | 1.3 |