1 716 грн
|
|
1 716 грн
|
платежі
по 858 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
Напівсинтетичне моторне масло MoS2 Leichtlauf 10W-40 було спеціально розроблене компанією Liqui Moly для всесезонного застосування в бензинових та дизельних моторах. За рахунок застосування у складі масла дисульфіду молібдену має виняткові антизадирні властивості, ефективно знижує тертя, зменшує знос, прибирає зайві шуми роботи мотору. Підтримує деталі двигуна у чистоті, бореться з відкладеннями. Має сіро-чорний колір за рахунок вмісту суспензії дисульфіду молібдену.
Олива MoS2-Leichtlauf SAE 10W-40 була спеціально розроблена компанією Liqui Moly для всесезонного застосування. Добірні базові мінеральні та синтетичні олії та високий вміст присадок, у тому числі твердої мастила дисульфіду молібдену (MoS2), забезпечують оптимальне мастило при екстремальних умовах експлуатації та тривалих інтервалах заміни масла.
Напівсинтетичне моторне масло з додаванням дисульфіду молібдену стала "візитною карткою" компанії Liqui Moly, ефективність рецептури якої перевірена десятиліттями. Олива призначена для бензинових та дизельних двигунів (у тому числі для турбомоторів) нових автомобілів (без спеціальних вимог до масла від автовиробників), а також для автомобілів з великим пробігом, що експлуатуються в жорстких умовах.
У моторному маслі використовуються синтетичні та мінеральні базові компоненти, що відрізняються високими захисними властивостями. Оптимальний вміст присадок, а також перевіреного часом антифрикційного матеріалу - дисульфіду молібдену (MoS2), забезпечує відмінні змащувальні властивості мастилу при найкритичніших навантаженнях і тривалих інтервалах зміни оливи.
Перевірені часом захисні властивості моторного масла Leichtlauf з легендарною присадкою, на основі MoS2 10W-40 дозволяють надійно захистити двигун як нових автомобілів, так і попередніх поколінь.
Всесезонне масло для бензинових та дизельних двигунів. Можна використовувати на будь-яких автомобілях без фільтра сажі. Випробовано з турбодвигуном та каталізатором.
Необхідно дотримуватись приписів щодо експлуатаційних матеріалів виробників автомобілів та двигунів.
Напевно, кожен поважаючий себе автомобіліст чув про моторні масла з дисульфідом молібдену, або, як часто кажуть, з «молібденом». Суперечка про використання цієї групи олив давно має місце серед автовласників.
Для початку давайте з'ясуємо, на чому ж ґрунтують свою думку прихильники та противники? При спілкуванні з фахівцями, з'ясувалося, що прихильники, в основному, базують свою думку на кваліфікованих, офіційних висновках дослідницьких лабораторій. Джерелом знань противників, як правило, є поради механіка дядька Вані або «авторитетна» думка технічно малограмотного хлопця – продавця на ринку, часто оплачена конкурентами. Зупинімося на джерелі знань прихильників.
То що це за масла, що містять «молібден»? Дисульфід молібдену – MoS2 – давно і широко відомий у техніці продукт. Є високоефективною протизносною присадкою, або, кажучи науковою мовою, «модифікатор тертя». Це з'єднання здатне витримувати величезний тиск в зоні контакту поверхонь деталей, що труться, рятуючи їх від механічного зносу при найекстремальніших навантаженнях. Дисульфід молібдену – одне з найвагомыших відкриттів в автомобілебудуванні. Його історія почалася з відомого всім ШРУС - шарніра рівних кутових швидкостей. Свого часу створення цього вузла було б неможливим без відкриття MoS2: адже тоді жодне мастило не могло витримати величезних навантажень у кульових опорах – у «серці» ШРУСа. Дисульфід молібдену був запатентований у Німеччині Гансом Хенле, засновником знаменитої фірми LIQUI MOLY. До речі, така незвичайна, на перший погляд, назва фірми – не що інше, як скорочене «рідкий молібден»
На сьогоднішній день дисульфід молібдену – класична протизносна присадка, що широко застосовується в техніці: головним чином в маслах і змазках для найбільш відповідальних і високонавантажених механізмів. Автомобільний двигун – саме один із таких механізмів – працює при найекстремальніших навантаженнях. Дисульфід молібдену, введений в моторне масло у вигляді спеціальної суспензії - колоїдної суспензії, покриває всі поверхні, що труться, м'якою антифрикційною плівкою. В результаті контакт тертьових деталей відбувається не по шорсткості їх мікрорельєфу, а по захисному шару, що утворився. Ця важлива властивість дозволяє різко знизити тертя, знос, температуру деталей, що труться, уникнути їх «задиру» і піттингу – наслідків контакту «метал-метал» при перевантаженнях.
Ефект від застосування моторного масла з «молібденом» відчувається відразу ж після заливання: звук працюючого двигуна різко змінює тональність, наче «відходить углиб». Це результат зниження механічних втрат. З часу винаходу присадки і до цього дня одним із найактивніших постачальників олив із її вмістом на світові ринки є німецька компанія LIQUI MOLY.
Моторні оливи LIQUI MOLY з присадкою MoS2 сертифіковані Американським інститутом нафти на відповідність високим стандартам енергозбереження (Energy Conserving): API EC. Це означає, що середня економія палива під час роботи двигуна цьому маслі становитиме щонайменше 1,5 %. Це усереднений показник під час руху з постійною швидкістю на повністю прогрітому двигуні. У режимах руху «старт-стоп», характерних для міського циклу, а також у перші хвилини після пуску, коли зношування двигуна та витрата палива досягають екстремальних значень, енерго- та ресурсозберігаючий ефект масел з «молібденом» багаторазово зростають.
Високі енерго- та ресурсозберігаючі якості моторного масла LIQUI-MOLY MoS2-LEICHTLAUF 10W-40 отримали блискучу оцінку під час незалежної експертизи, проведеної відомим автомобільним журналом «За кермом». Порівняно із звичайною високоякісною моторною напівсинтетикою (було взято Elf Competition STI SAE 10W40; API SJ/CF; ACEA A3-98, B3-98), олива LIQUI MOLY продемонструвала зниження зносу на 21%, а коефіцієнта тертя – на 31,9%. При цьому температура в зоні тертя була на 53 градуси нижчою! Це, безперечно, видатні показники.
У той же час масло LIQUI MOLY з дисульфідом молібдену відрізняються дуже високою колоїдною стабільністю. Що це означає? Справа в тому, що MoS2 – це нерозчинна в базовій оливі речовина. До складу моторного масла він може бути введений тільки в дрібнодисперсному (тонко подрібненому) вигляді. Компанія LIQUI MOLY є розробником унікальної композиції поверхнево-активних речовин (ПАР), які надійно утримують дрібнодисперсний MoS2 в мастилі у «зваженому», або «колоїдному» стані, не даючи його частинкам утворювати осад протягом усього терміну роботи масла в двигуні, причому із солідним запасом. Підтвердженням цьому може служити те, що моторна олива LIQUI MOLY MoS2-LEICHTLAUF 10W-40 перевершила, за результатами того ж тесту, за стійкістю до утворення осаду продукцію знаменитого постачальника моторних масел для гоночних автомобілів Marly Black Gold Carat SAE 10W40 / CF; ACEA A3-98, B3-98). Крім того, MoS2-LEICHTLAUF сертифіковано на відповідність вимогам API та ACEA, при цьому відповідає найвищим ступеням якості. Це означає, що масло фактично «відкатало» тисячі кілометрів на реальних двигунах в ході всебічних випробувань, що проводяться Американським інститутом нафти і Європейською асоціацією виробників автомобілів. Фільтри при цьому не засмітилися, і ніякого осаду не утворилося, інакше вищевказані допуски не були б присвоєні.
Таким чином, єдиний мінус "напівсинтетики з молібденом" - це порівняно висока ціна. Але інакше і бути не може – адже це неминуча плата за унікальні технології, ресурсозберігаючі якості та славетну якість продукції.
Висновок з усього сказаного лише один: моторні масла, що містять MoS2, є високотехнологічними, перевіреними мастильними матеріалами, застосування яких рекомендовано всім автовласникам, які дбайливо ставляться до своїх «залізних коней», бажаючи їм здоров'я та довголіття.
Артикула: 1917, 6948, 1930, 2626, 1931, 2184
Штрихкод | 4100420019173 |
---|---|
Артикул MPN | 1917 |
Товарна лінійка | МoS2 |
В'язкість | 10W-40 |
Об'єм, літрів | 4л |
Країна виробництва | Німеччина |
класифікація api | SL, CF |
класифікація acea | A3, B4 |
індекс в'язкості | 160 |
в'язкість при 100°c, мм²/с | 14.2 |
щільність при 15°c | 0.86 |
температура застигання, °c | -36 |
температура спалаху, °c | 230 |
hths | 3.5 |
лужне число (tbn) | 9.0 |