2 667 грн
|
|
2 667 грн
|
платежі
по 1 334 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
Liqui Moly слідує тенденціям розвитку моторних масел і розробляє нові, сучасні інноваційні продукти. Одним з таких продуктів і є моторне масло LIQUI MOLY Special Tec DX1 5W-30, яка призначена в першу чергу для заливки в двигуни автомобілів виробництва концерну GM, а також OPEL де необхідно використовувати моторне масло з новою специфікацією GM dexos1™ Gen 3. Дане масло також рекомендовано до заливання в двигуни інших автовиробників, мотори яких оснащені турбонаддувом, безпосереднім упорскуванням, або у випадках коли дані технології використовуються одночасно.
LIQUI MOLY Special Tec DX1 5W-30 - сучасна НС-синтетична моторна олива. Оптимізує витрати палива. Забезпечує відмінний холодний пуск, оптимальний захист від зносу і чудову чистоту двигуна. Інноваційна технологія присадок, що запобігає Low Speed Pre-Ignition (LSPI) мінімізує «гаряче запалювання», яке забезпечує тривалий термін служби двигуна. Ідеально підходить для збільшених міжсервісних інтервалів та під високі вимоги автовиробників.
НС-синтетична базова основа в поєднанні з найсучаснішими присадками забезпечує:
Моторне масло Special Tec DX1 5W-30 відповідає спеціальним вимогам GM, OPEL та інших виробників, тому його використання дозволяє зберегти всі гарантійні умови при проходженні ТО відповідних автомобілів. Підтримує чистоту двигуна, подовжуючи термін його служби.
LIQUI MOLY рекомендує цей продукт додатково для транспортних засобів або агрегатів, для яких потрібні такі специфікації:
LSPI - передчасне займання. Загальносвітовим трендом у розвитку двигунів внутрішнього згоряння є зменшення його робочого об'єму при максимальному форсуванні з використанням турбонаддува і прямого упорскування палива. Об'єм таких двигунів зазвичай не перевищує 2-х літрів. Їх обладнують парою турбін різного діаметру і використовують надмалов'язкі оливи для досягнення максимальної економії. Могло здатися, для автовласників – це справжня панацея. Високопотужні, компактні та легкі, при цьому дуже економічні - поєднують у собі одні переваги. З такими характеристиками вони мали витіснити "великих" братів з-під капотів транспортних засобів.
Але на практиці все виявилося набагато складнішим. Сервісні центри почали реєструвати на перший погляд безпричинні випадки руйнування поршнів, які в деяких ситуаціях закінчувалися руйнуванням в цілому двигуна. Провідні світові автовиробники, які встановлюють такі двигуни - GM, Toyota, Ford разом з розробниками присадок Infinium, Afton відразу ж взялися за вивчення цієї проблеми. Виявилося, що проблемка "середня": на середніх оборотах, при середніх навантаженнях відбувається самозаймання паливної суміші на середині такту стиснення. У цей момент навантаження в циліндрах двигуна підвищуються настільки, що навіть одного спалаху буває достатньо, щоб зруйнувати міжпоршневі перегородки на поршні. Після чого руйнується сам поршень, згинає або ламає шатун, часом пробиваючи блок циліндрів.
Прояв такої руйнівної сили назвали LSPI - Low Speed Pre-ignition – малошвидкісне попереднє запалювання. Тобто явище схоже з гартувальним запаленням, але значно рідше і тяжче за наслідками.
Подальші дослідження показали, що виникнення або не виникнення LSPI пов'язане з особливостями пакету присадок в моторному маслі і зроблено висновок, що запалення виникає при попаданні найдрібніших частинок оливи в камеру згоряння та їх вибухове горіння. Причому наявність підвищеної концентрації кальцію в пакеті миючих присадок явище посилює, а ось цинк, фосфор і особливо молібден різко зменшують ризик LSPI. Ефект слабшає при використанні свіжої оливи та посилюється разом з її старінням. Також виявлено кореляцію з октановим числом бензину, найменше випадків LSPI відзначено на «сотому» бензині.
Даних отримано багато, але найпершою компанією, що висунула практичне рішення щодо запобігання LSPI стала General Motors. Рецептура випущеного в 2010 році допуску dexos 1™ була відкоригована для запобігання ефекту і отримала назву dexos 1™ Gen 2. Природно, подробиці рішення є know how компанії, що не завадило американським виробникам придбати ліцензію і почати виробництво спеціального мастила для проблемних двигунів. Підтягнулися й організації зі стандартизації. Вже в травні 2018 року виходить оновлена версія стандарту API – API SN plus, оновилися вимоги щодо специфікації ILSAC – ILSAC GF6, що з'явилась в 2019 році. Всі ці стандарти вже враховують вимоги щодо запобігання явищу LSPI.
Компанія Liqui Moly, як провідний світовий виробник високоякісних масел, не залишилася осторонь і стала однією з перших європейських компаній, що випустили масло за ліцензією dexos 1 ™ Gen 2, а потім і її Третю генерацію. Це НС-синтетичне малов'язке масло Special Tec DX1 5W-30 пропонується використовувати, перш за все, в проблемних двигунах GM, але можливо заливати в двигуни аналогічних конструкцій та інших виробників, у тому числі Ford EcoBoost, Toyota, Chrysler, Honda, Hyundai, Kia, Mazda, Nissan.
Фірмова риса олив Liqui Moly у використанні молібденових сполук у складі пакету присадок реалізована повною мірою.
Штрихкод | 4100420209697 |
---|---|
Артикул MPN | 20969 |
Товарна лінійка | Special Tec |
В'язкість | 5W-30 |
Об'єм, літрів | 5л |
Країна виробництва | Німеччина |
класифікація api | SP |
класифікація ilsac | GF-6 |
допуски ford | WSS M2C946-B1, WSS M2C946-A, WSS M2C961-A1 |
допуски gm | Dexos1 |
допуски fiat | 9.55535-CR1 |
індекс в'язкості | 155 |
в'язкість при 40°c, мм²/с | 60 |
в'язкість при -30°c, мпа | 6600 |
в'язкість при 100°c, мм²/с | 10 |
щільність при 15°c | 0.85 |
температура застигання, °c | -45 |
температура спалаху, °c | 220 |
hths | 2.9 |
лужне число (tbn) | 9.0 |
сульфатна зольність, % | 0.9 |