804 грн
|
|
804 грн
|
платежі
по 402 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
Високотехнологічна моторна олива з хорошими антифрикційними властивостями на основі технології синтезу. Забезпечує відмінну чистоту двигуна і перевершує навіть найсуворіші тестові вимоги відомих автовиробників. Зменшує утворення шкідливих відкладень у бензинових та дизельних двигунах з прямим упорскуванням (FSI, TDI, Common-Rail тощо) та зберігає низьку витрату масла. Гарантує справну роботу сажового фільтра дизельного двигуна (DPF) і максимальний термін його служби. Спеціально для автомобілів з надзвичайно тривалими інтервалами заміни масла (WIV тощо).
Моторне масло для двигунів легкових автомобілів, оснащених подвійною системою нейтралізації газів, що відпрацювали (у тому числі DPF). Відповідає екологічним нормам EURO 4 та вище.
HC-синтетична моторна олива для бензинових та дизельних двигунів легкових автомобілів, оснащених подвійною системою нейтралізації відпрацьованих газів згідно з підвищеними екологічними нормами. Розроблено спеціально для двигунів концерну VW-Audi із Longlife – сервісом. Може застосовуватись на всіх двигунах VW-Audi, за винятком R5 TDI та V10 TDI. Значно посилена стійкість базового масла до окислення, застосовано унікальний пакет присадок, з обмеженою кількістю сполук сірки, фосфору та хлору. Олива сумісна зі специфічними системами нейтралізації та забезпечує мінімальні викиди шкідливих речовин.
Властивості
У моторному маслі Top Tec 4200 використовуються базові компоненти, вироблені за новітніми технологіями синтезу, що забезпечують відмінні захисні властивості. Олива містить спеціальний пакет присадок зі зниженим вмістом сполук сірки, фосфору та хлору, що забезпечує сумісність зі специфічними системами нейтралізації та забезпечує мінімальні викиди шкідливих речовин.
Використання моторної оливи Лікві Молі Топ Тек 4200 дозволяє забезпечити високу надійність експлуатації двигуна та збільшення терміну служби сучасних дорогих каталітичних нейтралізаторів вихлопних газів дизельних двигунів та сажових фільтрів. Завдяки наявності оригінальних допусків автовиробників, використання даного масла дозволяє зберегти всі гарантійні умови при проходженні ТО.
Відповідності та допуски
Сфера використання
Для бензинових та дизельних двигунів, що відповідають вимогам стандартів токсичності ВГ Euro 4, Euro 5 та Euro 6 (включаючи технологію FSI, Common-Rail (загальна напірна магістраль) та систему упорскування "насос-форсунка"). Особливо підходить для автомобілів, що працюють на газі (стислий природний газ/зріджений нафтовий газ), та автомобілів з фільтром сажі (DPF), у тому числі після дообладнання. Виняток: двигуни TDI R5 та V10 з роком випуску до 06.2006. Випробовано з турбодвигуном та каталізатором. Універсальне застосування для новітніх технологій двигунів автомобілів Audi, BMW, Mercedes-Benz та групи компаній VW.
Застосування
Необхідно дотримуватися специфікацій і приписів виробника агрегату або автомобіля! Оптимальна ефективність можлива лише при використанні чистого, незмішаного з іншими продукту.
Вимоги до першої малозольної оливи Volkswagen розробив ще в середині 90-х. Це був насос-форсуночний допуск 505 01, масла 5W-40, сумісні з дизельними каталізаторами та фільтрами сажі. У 2004 році вийшли оновлені вимоги для всього ряду дизельних двигунів концерну - 507 00. Основною в'язкістю для цього допуску стала SAE 5W-30 з міркувань паливної економії. VW 507.00 ґрунтувалася на вимогах ACEA В4 (нині АСЕА С3), але з пакетом присадок Low SAPS, SAPS - абревіатура, що вказує на обмеження вмісту в мастилі сульфатної зольності (Sulphated Ash), сірки (Sulphur) та фосфору (Phosphorus).
Зазвичай на додаток до дизельного допуску 507 00 йде бензиновий 504 00, таким чином масло стає практично єдиним для всіх автомобілів VAG, що експлуатуються в Європі.
Випущена спеціально для Volkswagen, олива Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 сьогодні є найпопулярнішою в Німеччині та однією з найпоширеніших в Україні олив Liqui Moly. Зважаючи на великий попит, Тор Тес 4200 випускається методом безперервного змішування, що забезпечує високу стабільність якості. Використані для створення Тор Тес 4200 синтетичні базові масла відносяться до груп API III+ і API IV мають дуже високий індекс в'язкості.
До речі, в даному випадку VAG омологує не тільки використаний пакет присадок, а й базове масло. В маслі вдалося зберегти досить високий показник лужності, незважаючи на низьку зольність, завдяки використанню миючого пакета, заснованого на беззолових органічних лугах. Спеціальний пакет присадок містить компоненти, що запобігають проблемам зносу насос-форсунок. Висока температура спалаху та мала випаровуваність гарантують малу витрату (чад) масла в експлуатації. Високий індекс в'язкості гарантує надійну роботу оливи у широкому спектрі температур. При використанні низькосірчистого палива можлива експлуатація з максимально допустимими міжсервісними інтервалами.
Область застосування: в основному використовується в сучасних дизелях з фільтрами сажі і бензинових двигунах.
Перекриває вимоги не лише Volkswagen, а й багатьох європейських брендів.
Штрихкод | 4100420076602 |
---|---|
Артикул MPN | 7660 |
Товарна лінійка | Top Tec |
В'язкість | 5W-30 |
Об'єм, літрів | 1л |
Країна виробництва | Німеччина |
класифікація api | SP |
класифікація acea | C3, C2 |
допуски vw | 507.00, 506.01, 506.00, 505.01, 505.00, 504.00, 503.01, 503.00, 502.00, 501.01, 500.00 |
допуски mercedes | 229.52, 229.51, 229.31 |
допуски bmw | Longlife-04, Longlife-01 |
допуски porsche | C30 |
допуски fiat | 9.55535-S1, 9.55535-S3 |
індекс в'язкості | 173 |
в'язкість при 40°c, мм²/с | 70 |
в'язкість при -30°c, мпа | 6600 |
в'язкість при 100°c, мм²/с | 12.2 |
щільність при 15°c | 0.855 |
температура застигання, °c | -42 |
температура спалаху, °c | 230 |
hths | 3.5 |
лужне число (tbn) | 8.5 |
сульфатна зольність, % | 0.8 |