платежі
по 324 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
Об'єм - 400мл
Спеціальний активний розчинник для очищення типових забруднень та відкладень у зоні впуску та дросельної заслінки в автомобілях з бензиновими двигунами. Розчиняє та видаляє всі масляні відкладення та забруднення, як, наприклад, масло, смола, клей і т.д. Також надійно очищає сопла та внутрішні деталі. Забезпечує працездатність рухомих частин та знижує витрату палива. Підвищує експлуатаційну надійність бензинових двигунів.
Для виключення експлуатаційних проблем, багато автовиробників включають операцію з очищення дросельної заслінки в регулярне ТО. Liqui Moly Pro-Line Drosselklappen-Reiniger дозволяє провести цю процедуру швидко та ефективно навіть не вдаючись до послуг СТО.
Проблеми з дросельною заслінкою виявляються вже за невеликого (30-50 тис км) пробігу. Заслінка забруднюється маслом і нагаром, що виносять через систему вентиляції картера у впускний тракт двигуна. Дросельна заслінка не повинна повністю закриватися, необхідний певний зазор для повітря під час роботи двигуна на холостому ходу. Забруднення частково перекривають цей зазор і система змушена компенсувати нестачу повітря, але лише до певної міри. Якщо надходження повітря зменшується більше, ніж може компенсувати блок керування двигуном, виникає помилка, що проявляється як сигнал check engine на панелі приладів.
Препарат в аерозольній упаковці на основі суміші розчинників. Наноситься на поверхню, розчиняє, розм'якшує та видаляє забруднення та відкладення.
Застосування очищувача Pro-Line Drosselklappen-Reiniger дозволить швидко та ефективно очистити дросельні заслінки бензинових двигунів як зі зняттям, так і без зняття.
Для зони впуску та дросельної заслінки, включаючи сопла та отвори. Підходить тільки для застосування у бензинових двигунах!
Очистка без демонтажу:
Створити прямий доступ до дросельної заслінки. Запустити двигун, щоб розпочати очищення. Якщо двигун не може підтримувати оберти або не запускається зі знятою трубою повітрозабірника, від'єднайте штекер витратоміру повітря при вимкненому запалюванні. У цьому випадку збережену в пам'яті помилку після очищення необхідно видалити з блоку керування двигуном за допомогою відповідного діагностичного приладу, після чого у разі необхідності потрібно провести повторне навчання витратоміра повітря.
Засіб для очищення дросельної заслінки Drosselklappen-Reiniger за допомогою зонда розпилювання з невеликими інтервалами в 2-3 секунди, при середніх оборотах двигуна (мін. 2000 оборотів) розпорошити по всій площі дросельної заслінки. Якщо при використанні спостерігається коливання числа оборотів більш ніж на 1000 оборотів, важливо збільшити інтервали між розпорошеннями. Пам'ятайте, що засіб для очищення дросельної заслінки Drosselklappen-Reiniger не повинен потрапити на витратомір повітря або пофарбовані деталі.
При утворенні стійких відкладень на дросельній заслінці, усередині впускного колектора або впускних клапанах, процедуру очищення можна повторити, використовуючи другий балон. Після застосування дати двигуну попрацювати протягом приблизно 20 секунд при мінімум 2000 оборотів, щоб можливі залишки в системі впуску могли згоріти.
Очистка з демонтажем:
Від'єднати шланги системи охолодження та проведення датчика положення заслінки. Відкрутити кріплення, зняти корпус заслінки.
Зняту заслінку покласти у відповідну ємність. Розпорошити на забруднення аерозоль Liqui Moly Drosselklappen-Reiniger, дати подіяти короткий час. У разі сильних забруднень протерти пластиковою щіткою та повторити розпилення. Приділити особливу увагу очищенню пускового зазору та осі заслінки. Здути залишки забруднень стисненим повітрям чи протерти ганчіркою. Заслінка в корпусі повинна обертатися без затримок та заїдань.
Встановити заслінку на місце, відновити підключення та комунікації.
Незважаючи на те, що паливо та повітря, що становлять основу горючої суміші, проходять попередню фільтрацію, на елементах впускного тракту з часом все одно з'являються забруднення. Впоратися з ними можна, причому для цього зовсім не обов'язково звертатися до сервісного центру. Достатньо мати під рукою аерозольний очищувач дросельної заслінки.
Спеціалісти компанії Liqui Moly розробили оригінальний склад, що чистить Drosselklappen-Reiniger (Дросель-Клапен Райнігер), призначений для чищення сумішоутворюючих елементів впускного тракту інжекторних двигунів. Аналогів цьому препарату на нашому ринку немає, а ось його своєчасне застосування дозволяє позбутися маси проблем, які до теперішнього часу або не вирішувалися, або на їх усунення витрачалося багато сил і часу.
Йдеться про забруднюючі відкладення у впускному тракті, які згодом підклинюють вісь дросельної заслінки, що призводить до погіршення якості розпилу палива, поганої роботи клапанів та зниження компресії. Найбільше від бруду страждають нові типи моторів, наприклад, двигуни з системою EGR, де до 30% відпрацьованих газів подається у впускний колектор для повторного допалювання.
У моторах з безпосереднім упорскуванням палива виникають постійні проблеми з нагароутворенням на впускних клапанах, які можна усунути лише застосувавши Drosselklappen-Reiniger. Він дозволить легко впоратися з усіма нагарами, масляними і смолянистими відкладеннями.
Чистячий аерозоль, поряд з миючими присадками (вони розчиняють відкладення), містить синтетичні антифрикційні компоненти. Вони формують на поверхнях деталей слизьку плівку, що покращує рухливість дросельної заслінки. Крім цього, шар синтетики має вкрай низькі адгезійні властивості, що перешкоджає утворенню органічних відкладень.
На український ринок очисник поставляється у 400-грамових балончиках, ємності яких вистачає приблизно на 2-3 обробки. Спеціальний гнучкий зонд з розпилювачем, який входить у комплект, дозволить провести обробку впускних клапанів, і зовнішніх частин форсунок прямо на двигуні, що працює.
Проблеми з нагароутворенням на впускних клапанах у моторах з безпосереднім упорскуванням палива самостійно можна усунути, застосувавши препарат Drosselklappen-Reiniger.
Цей аерозольний очищувач дросельної заслінки для російського ринку унікальний – аналогів йому просто немає. І якщо ви хочете заощадити на чищенні елементів впускного тракту, не звертаючись до автосервісу, цей препарат від компанії Liqui Moly, одного зі світових лідерів з виробництва різної автохімії, для вас.
Відразу зазначимо, що засіб призначений для чищення сумішоутворюючих елементів впускного тракту інжекторних двигунів. І насамперед для сучасних силових агрегатів із системою EGR, де до 30% відпрацьованих газів подається у впускний колектор для повторного допалювання. Аналогів, повторимося, цьому препарату на нашому ринку немає, а ось його своєчасне застосування дозволяє позбутися маси проблем, які до теперішнього часу або не вирішувалися, або на їх усунення витрачалося багато сил і часу. Йдеться про забруднюючі відкладення у впускному тракті, які згодом підклинюють вісь дросельної заслінки, що призводить до погіршення якості розпилу палива, поганої роботи клапанів та зниження компресії. Drosselklappen-Reiniger дуже легко дозволить впоратися з усіма нагарами, масляними та смолянистими відкладеннями.
Аерозоль, що чистить, поряд з миючими присадками (вони розчиняють відкладення), містить синтетичні антифрикційні компоненти. Вони формують на поверхнях деталей слизьку плівку, що покращує рухливість дросельної заслінки. Крім всього шар синтетики має вкрай низькі адгезійні властивості, що перешкоджає утворенню органічних відкладень. На український ринок очисник поставляється у 400-грамових балончиках, ємності яких вистачає приблизно на 2-3 обробки. Спеціальний гнучкий зонд з розпилювачем, що входить у комплект, дозволить провести обробку впускних клапанів і зовнішніх частин форсунок прямо на двигуні.
Спосіб застосування неймовірно простий. Засіб потрібно розпорошити на забруднені деталі у неробочому положенні та почекати 2 – 3 хвилини. Потім завести двигун і при середніх оборотах широко розпорошити засіб на всю область. При екстремальних забрудненнях повторити процес очищення.
Товарна лінійка | Pro-Line |
---|---|
Застосування | Очищення карбюратора |
Країна виробництва | Німеччина |