платежі
по 45 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
Це спеціально розроблений аерозоль із синтетичних та керамічних активних речовин, що усуває різкі звуки при гальмуванні, що виникають між гальмівним поршнем або площею контакту та гальмівними накладками. Має дуже високу адгезію. Стійко до дії солей та попадання води. Зменшує та запобігає появі скрипів та шумів при роботі гальм, наприклад між накладкою гальмівної колодки та опорою. Покращує надійність роботи гальмівної системи загалом.
Для нанесення на тильні сторони колодок та поверхні антискрипних пластин. Запобігає скрипам і шумам при гальмуванні. Витримує температури від -40 до +1200 °С. Покращує надійність роботи гальмівної системи загалом.
Для всіх типів гальмівної системи автомобілів, дискової гальмівної системи, кріплення, а також для барабанної гальмівної системи (посадкові місця).
Паста на спеціальній синтетичній основі із мікрокерамікою. Має дуже високу адгезію і стійкість до солей і вимивання водою.
Використання синтетичного мастила Bremsen-Anti-Quietsch-Paste допомагає легко вирішити проблему шуму та скрипу гальм з мінімальними витратами.
Синтетичне мастило для гальмівної системи розроблено спеціально для монтажу, ремонту та робіт з технічного обслуговування гальмівної системи. Для основного змазування та профілактичного використання з метою запобігання різким звукам при гальмуванні. Однак вона придатна до застосування у якості універсальної паста для численних областей застосування, не пов'язаних з гальмівною системою.
Спочатку почистіть щіткою або напилком всі робочі поверхні, канали та площі контактів. Потім почистіть деталі гальм очищувачем швидкої дії, продукт 3318. Після випаровування розчинника змастіть почищені деталі всіх робочих поверхнях, каналах та площах контакту пастою для запобігання різким звукам при гальмуванні.
Не наносьте спрей для запобігання різким звукам при гальмуванні на поверхню деталей, що труться, прокладки або гальмівний диск!
Скрип і писк гальм. Що це і як із цим боротися?
Найчастіше, при покупці гальмівних колодок продавцеві запитується – а ці колодки скриплять? Однозначно відповісти на нього ніколи не виходить, надто багато факторів впливає на акустичний комфорт власника авто. Доводиться згадати про рекомендації фірм-виробників колодок і деякі інші рекомендації, заснованих на власному досвіді.
Багато фірм-виробників, при установці колодок рекомендують користуватися спеціальними змазками. Здавалося б змазка і гальма – дві речі несумісні, але все не так просто…
Колодка не повинна втрачати рухливість. Для дискових гальм це особливо важливо, так як розгальмовування походить від пружності манжет гальмівного циліндра. Рухливість колодки в супорті можна забезпечити застосуванням спеціальних мідьвмісних або керамічних паст, що наносяться на торцеві сторони колодок і забезпечують надійну змазку при дуже високих температурах поверхонь, що труться. Наприклад, керамічна паста від фірми LIQUI MOLY використовується на конвеєрі таких відомих фірм як BMW, Porsche, Mercedes для монтажу колодок та випускних систем.
Відомі виробники колодок, в інструкції по установці прямо вказуть на необхідність використання змазок, що містять мідь. Для змазки направляючих супортів з компенсуючою скобою так само використовуються високотемпературні мідь або кераміко-мастила, але це лише одна складова боротьби за ефективність і безшумність.
Шорсткої Вам дороги!
Застосування | Для гальмівної системи |
---|---|
Країна виробництва | Німеччина |